Ik ben begonnen met het maken van een offerte in Word met behulp van VB.
De eerste 2 forms zijn aardig gelukt, hier vul je de adres gegevens etc. in en d.m.v. bladwijzers komen ze op de juiste plek in het document terrecht.
Alleen nu ben ik vast gelopen bij het volgende onderdeel:
Ik heb een lijst van een x aantal opties. Omdat deze opties niet altijd relevant zijn voor de klant wil ik een selectie kunnen maken.
Optie 1 = Pietje en daar heb je dan versie 1,2,3 van.
Het moet dus zo zijn dat ik voor optie 1 kan kiezen en vervolgens nog of ik 1,2,3 allemaal of appart wil.
Wie helpt mij aan een dergelijke code? Zijn selectievakjes de juiste oplossing?
Alvast bedankt
De eerste 2 forms zijn aardig gelukt, hier vul je de adres gegevens etc. in en d.m.v. bladwijzers komen ze op de juiste plek in het document terrecht.
Alleen nu ben ik vast gelopen bij het volgende onderdeel:
Ik heb een lijst van een x aantal opties. Omdat deze opties niet altijd relevant zijn voor de klant wil ik een selectie kunnen maken.
Optie 1 = Pietje en daar heb je dan versie 1,2,3 van.
Het moet dus zo zijn dat ik voor optie 1 kan kiezen en vervolgens nog of ik 1,2,3 allemaal of appart wil.
Wie helpt mij aan een dergelijke code? Zijn selectievakjes de juiste oplossing?
Alvast bedankt