Gebruik van WiFi ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Hallo Allemaal

Ik maak dagelijks gebruik van Whatapp en Facebook via WiFi.

Hoe kan het dan dat ik toch dagelijks zien dat ik zo'n 30 tot 60Mb internet gebruik heb?

Dan heb ik nog een vraag Skype via WiFi kan dat ook mobiel gebruikt worden?

MVG

Jan Filarskl

Laatst bewerkt:
Ook wanneer een app niet aanstaat moet er data verzonden en ontvangen worden om te kunnen weten wanneer er bvb iemand een bericht zend or belt. Die aantal kilobytes stapelen zich dan op. net zoals jij moet naast je kijken om te zien als daar iets ligt, moet de app een verzoek verzenden en een antwoord krijgen, wat data gebruik veroorzaakt.

Hoop dat hiermee je vraag wat verduidelijkt is.

SKype kan via WiFi en Roaming gebruikt worden, zolang er verbiding is gaat de app werken. Die app gaat niet weten als je Roaming gebruikt tegenover wanneer je WiFi gebruikt.

Groetjes,
Sander

Ook wanneer een app niet aanstaat moet er data verzonden en ontvangen worden om te kunnen weten wanneer er bvb iemand een bericht zend or belt. Die aantal kilobytes stapelen zich dan op. net zoals jij moet naast je kijken om te zien als daar iets ligt, moet de app een verzoek verzenden en een antwoord krijgen, wat data gebruik veroorzaakt.

Hoop dat hiermee je vraag wat verduidelijkt is.

SKype kan via WiFi en Roaming gebruikt worden, zolang er verbiding is gaat de app werken. Die app gaat niet weten als je Roaming gebruikt tegenover wanneer je WiFi gebruikt.

Groetjes,
Sander

nee, je kunt de apps roaming uitzetten, dus dat weet de app wel degenlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan