Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo
Ik vroeg mij af of ik een nieuwe gebruiker kan aanmaken op mijn Windows Vista, maar dan ZONDER enige netwerkmogelijkheden (dus ook GEEN internet).
Is dit mogelijk?
Zoja, hoe dan?
Dank je![]()
ik denk echter dat het niet standaard aanwezig is in vista bij het aanmaken van een account om geen internettoegang in te schakelen maar ik denk wel dat er wat te saboteren ofzo valt![]()
saboteren?
ja sorry als je dat woord niet begrijpt ofzo
(ik ben van belgië)
Wat zitten knoeien met instellingen van de gebruiker...
dat is wat ik bedoel met saboteren.
Maar daar help ik liever niet mee ofwel neem je best maar eerst back-ups![]()
Tuurlijk begrijp ik dat woordmaar ik wou alleen weten hoe je dit moet doen.
Bestaat er geen veiligere manier om de instellingen te wijzigen, want ik zit hier met een computer met boordevol computerprogramma's en documenten. Het zal mij dagen kosten om alles terug te zetten als er iets zou gebeuren...
Om je meer details te geven gaat het om het volgend geval. Ik heb mijn zware computer meegebracht naar mijn studiekamer ('kot' in het Belgisch als ik mij niet vergis) en er zijn hier mensen die graag erop willen spelen (omdat deze alle (ook de recenste) spellen kan draaien). Ik heb daar geen problemen mee. Daarom was ik van plan om een nieuwe gebruiker aan te maken waarmee ze toegang hebben tot de spelletjes. Maar ik zou het helemaal niet graag hebben dat ze op niet-betrouwbare sites surfen omdat mijn computer hierdoor met spy-en malware besmet kan worden. Ik denk niet dat ze hun belofte zouden houden als ik hen verbied om op het internet te surfen. Vandaar dat ik graag zou hebben om de nieuwe gebruiker zonder internet te voorzien...
Toch bedankt voor je hulp :thumb:
Er is ook een mogelijkheid in windows vista zelf ook. je kan in configuratiescherm ouderlijk toezicht inschakelen voor die gebruiker. daarmee kun je dan website's blokeren, maar ook instellen dat alleen website's die zijn ingesteld in een bepaalde lijst bezocht kunnen worden. als je daar geen website's invoegd heb je een internet blokade voor die gebruiker.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.