Gebruiker account werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

menno89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2012
Beste mensen,

Na een harde reset van mijn laptop met windows 7 home premium erop. kreeg ik tijdens het opstarten de volgende mededeling:De service User Account Service is niet beschikbaar.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Voor alles wat ik heb geprobeerd: systeemherstel, opnieuw instellen van het wachtwoord kreeg ik telkens de melding dat dit niet ging omdat de gebruikeraccount niet kon worden gevonden.

Moet voor alle handelingen ook een wachtwoord invoeren welke ik wel juist invoer maar er gebeurd verder niets.
Dus weet iemand misschien hoe ik toch weer in mijn oude account kan komen? Kan nu alleen in het gast account en hier zijn dus beperkte bevoegdheden.
Groeten Menno

Dit probleem kan optreden als de gebruiker profiel werd handmatig verwijderd met behulp van de opdrachtprompt of Windows Verkenner door een gebruiker of door een programma. Een profiel dat handmatig wordt verwijderd is de beveiligings-id (SID) niet uit het gebruikersprofiel lijst in het register. Omdat de SID is nog steeds aanwezig is, zal Vista nog steeds proberen om het profiel te laden met behulp van de ProfileImagePath dat wijst op een niet-bestaande pad. Daarom kan het profiel niet worden geladen. • Dit kan ook een probleem met het gebruikersprofiel het aangaan van een back-up staat. • handmatig hernoemen van de map C: \ Users \ (gebruikersnaam) gebruikersprofiel map.

deze tekst is vertaalt in het nederlands -met google vertaling

hier is de site [ENG] : http://www.vistax64.com/tutorials/1...-failed-logon-user-profile-cannot-loaded.html

Hoi,
Welkom op Helpmij
Je vertelt niet het hele verhaal, waarom heb je een harde reset uit moeten voeren?
Het ligt niet aan de harde reset maar aan wat daar aan vooraf ging.
Je hebt waarschijnlijk een virus, trojan o.i.d. opgelopen, vandaar dat je account geblokkeerd is en zelf geen rechten meer hebt op je pc.
Vertel het hele verhaal dan kunnen we proberen je verder te helpen.

Hele correcte uitleg, maar in iedere methode om een gebruikersprofiel verwijderd wordt de SAM vermelding verwijderd die in overeenstemming is met de SID. Windows zal een gebruikers profiel alleen maar weergeven als deze aanwezig is. In de situatie van TS is er dus een andere oorzaak. En het corrigeren van ProfileImagePath is mogelijk de oplossing.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan