gebruiker email informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

moriceh

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Hallo,
Wanneer ik mijn PC opstart dan zie ik onder mijn gebruiker staan dat ik 3 ongelezen e-mail berichten heb. Wanneer ik hierop ga staan dan komt de info ballon met de mededeling dat het op mijn @live.nl e-mail adres is. Echter is deze info niet juist aangezien ik geen mail op dat adres ongelezen heb.

Maar hoe doet XP dit dan? Ik wil dit weg hebben.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Je kunt de melding van ongelezen e-mailberichten weg halen door een aanpassing in het register.
Een makkelijkere/veiligere optie is om de TweakUI van de powertoys (downloadklik) te installeren.
Als je dat hebt geïnstalleerd, kun je via Start ; Alle programma's ; Powertoys voor Windows XP ; TweakUI dit opstarten.
In dit programma klik je op het plusje bij Logon en ga je naar Unread Mail
Hier kun je het vinkje Show unread mail on Welcome screen uitzetten.

Bedankt, werkt TweakUI ook op windows XP home editie NL? Ik zal het proberen. Maar waarom kan je dit niet makkelijker uit zetten, en waarom is de info die hij dan geeft ook nog eens onjuist??

Wat ik zo snel heb kunnen vinden telt hij:
alle emailaccounts die de laatste drie dagen zijn gecontroleerd met Outlook Express, Outlook, Messenger (Hotmail/MSN). Dat hoeft dan niet alleen je eigen mail te zijn, maar ook als iemand onder jouw windows-account mail heeft gecontroleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan