gebruiker logt uit na bepaalde tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Ik ben vandaag bezig geweest met ftp server. Hiervoor heb ik ISS gebruikt wat in windows zit. Werkt goed.

Hiervoor heb ik een gebruiker aan moeten maken, die mensen moeten gebruiken met het inloggen op mn server. er staan nu dus 2 gebruikers in windows.

Het vreemde is, als ik gewoon ingelogd ben op Robbert, dus mn standaard account en ik doe ff een tijdje niks, dan gaat hij weer naar het inlogscherm van windows waar ik dus de gebruiker moet kiezen.

Hoe los ik dit op?

Ik gebruik win xp professional.

Een FTP server werkt met zogenaamde time-outs.
Als je een tijdje niets doet, wordt je automatisch afgemeld.

Zoek in de FTP server ISS applicatie naar time-out instellingen. Meestal staan die op 15 minuten.

oke bedankt, stond op 900 seconden ik heb er 10 miljoen seconden van gemaakt, logt hij voorlopig niet uit hahahaha

hmm volgens mij zit ik toch ergens verkeerd, want ik zit bij ftp site bij connection timeout die heb ik op 100.000.000 gezet (seconds) maar nog gooit hij hem eruit na iets van 10-15 minuten.

Maar hij gooit niet alleen de connectie dicht van de server maar hij logt de gebruiker dus uit das ook zo vreemd

Herstart je server wel naar de wijziging, dat is meestal nodig. Als het goed is tref je dat aan bij de services (configuratiescherm > systeem > services)

Ik heb mn pc gerestart, dus dan restart hij de server ook lijkt me.

Via system in configscherm vind ik niks trouwens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan