gebruiker met bestanden verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo koeten

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Berichten
288
als beheerder heb ik een gebruiker met persoonlijke (vinkje aan) mappen verwijderd. De hoodmap kan ik nog wel in maar de submappen zijn verdwenen.
Met zoeken, naar verborgen bestanden, kom ik die bestanden met een html pictogram tegen op de lokatie "deze computer", als ik op het internet E-tje ga staan met de cursor wordt in een pop up de exacte naam, lokatie en extensie aangegeven, maar met verkenner kijken staat ie daar niet, of altans is niet te zien. In veilige modus heb ik als admin. de verwijderde gebruiker alle rechten gegeven, maar ook daar kom ik niet mee bij de bestanden.
Recovery en undelete geven niet aan dat die bestanden in een verwijderde map staan. ook via de promt, cmd /s, kom ik niet bij die bestanden. Ik vermoed dat ze "ergens" hangen, maar waar en hoe zou ik ze kunnen benaderen?
ook systeemherstel heeft geen oplossing geboden.
theo
 
Sorry, maar ik snap er geen zak van.
Als in mapopties, alles aan of uit staat, om alle bestanden en mappen te kunnen zien, kun je gewoon in verkenner alles zien, als beheerder met administrator rechten of administrator.
 
alles zien

Je kunt ook niet álles weten toch? Ik snap er nog minder van!
Maar het is dus wel zo! ik kan wel in de hoofdmap en zie een paar bestanden die daar staan, maar de onderliggende submappen zie ik niet. Wel als HMTL in zoeken naar verborgen bestanden.

Nog iets, als ik in het opstartscherm 2x ctrl alt del intoets, kom ik nu ook in de administrator login, als ik dan met verkenner zoek vind ik een hoop lichtergeel gekleurde mappen, zou dat beteken dat administrator misschien niet alle rechten heeft? zou het kunnen (!?) dat er 2 administrators op zitten
 
Laatst bewerkt:
En heb je ook bij weergaves in de mapopties in het configuratiescherm of bij extra's in verkenner, alles zo gezet dat je alles kunt zien?
 
bestanden weg

Alles geprobeerd LP. Ook restoration en drive resque geprobeerd maar die kregen foutmeldingen en stopten halverwege, Met get data back for NTFS kwam ik wel verder en vond 2 bestanden die ik niet kon terughalen met deze try ware.
bijgaand een scherm print die het probleem aangeeft.
cfout.htm

ben bang dat ik "klaar" ben met deze Western Dig van 2 jaar oud. Of zou er nog iets te redden zijn?

groeten,
theo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan