Opgelost gebruiker of beheerder

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel0138

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Ik kan geen word document van een ander openen of printen. Ook kan ik geen taalmodule van Iranview downloaden. Hoe kom ik er achter of ik een gebruiker bent of beheerder? Ik ben de enigste achter deze pc.

Wat zie je dan precies als je dat probeert?

Bijzonder. Hoe werkt dat precies dan? Je bent de enige gebruiker en toch kun je geen documenten van een ander openen?

Ik kan geen Word-document van een ander openen of printen. Wat bedoel je? Zijn die beveiligd? Welke error/melding? Screenshot?

Klik met RMK = rechtermuisknop op de map waar de bestanden staan en kijk of daar bij staat
Username (NaamPC\Username) en kijk of die volledig beheer heeft > Vinkjes onder Toestaan.

Ik blijk toch als enige gebruiker geen beheerder te zijn. Een taalmodule in Irfanview downloaden en plaatsen lukt niet. Het downloaden wel maar plaatsen niet. Waar in win -11 kan ik mij als beheerder aanmelden?

Is de pc eigendom/in beheer van een bedrijf? Of je eigen thuis-pc?

Hoe weet je dat? Waar staat dat, met welke tekst?
Zoek eens met Google op: How to add administrator to Windows 11.

Laatst bewerkt:
kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat, pad of bestand. Mogelijk hebt u niet de juiste toegang van het item.

Herhalingen in tekst van het probleem lossen het niet op. Geef antwoord op de gestelde vragen.
k ben de enigste achter deze pc.
In het verleden had je dit probleem niet? Wat is er dan gewijzigd? Systeemherstelpunt terugzetten? Welke Windows versie heb je? Heb je maar één account? Heb je gekeken naar de machtigingen van de schijf/map post 4?

Iemand mag wel de enigste achter de pc zijn, maar feitelijk kan het dan ook nog een computer van je baas zijn. Dus zo gek is die vraag ook weer niet.

Er zijn genoeg mensen die denken dat hun eigen computer van hun werk volledig vrij is van rechten.

Het is mijn enige pc windows 11 en is van mijzelf en ben de enigste gebruiker. Net weer geprobeerd maar de pc zegt dat ik gebruikersrechten moet hebben. Ik weet niet hoe ik dat moet instellen.

Het downloaden is gelukt. Bij het downloaden stonden alle Windows versies aanklikbaar maar bij win 10 een groen vakje ervoor. Ook al heb ik win 11 heb hem nu van win 10 gedownload en dat werkte. Allen dank voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan