gebruiker windows messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Ik heb een gebruiker bij windows messenger. Als je naar de bijlage kijkt, zie je dat de gebruiker z'n email nog moet controleren. Heb geen wachtwoord van deze gebruiker. Dus ik dacht slim te zijn: een nieuw account bij hotmail aanvragen en die gaan gebruiken. Maar nu kan ik deze account niet verwijderen om die nieuwe erin te zetten. Waar moet ik dat doen? Ik hoop dat iemand me kan helpen...
 
Ik snap helemaal niks van deze vraag... :confused:

MSN Messenger was geopent toen je achter de computer zat? En toen wilde jij MSN gebruiken en toen ging je een nieuw account aanmaken? En nu krijg je de andere gebruiker niet gesloten?

Bedoel je dit? Anders snap ik er echt geen moer van. Mocht dit het probleem zijn, gewoon onder Bestand de huidige gebruiker afmelden... En daarna als je eigen account aanmelden.

[edit] Of bedoel je dat je je schermnaam wil veranderen? In dat geval moet je naar Extra en dan naar Opties [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Maar nu kan ik deze account niet verwijderen om die nieuwe erin te zetten. Waar moet ik dat doen? Ik hoop dat iemand me kan helpen...
Je kunt meerdere accounts op MSN hebben, Mijn 3 dochters hebben ieder een eigen account op Hotmail.com en kunnen ieder apart onder hun eigen account van MSN gebruik maken.
 
Hmmm ik dacht dat dat voor zich sprak. Misschien dat ik daarom de vraag niet begreep...
 
hoe

Maar hoe krijg je bij mijn bijlage dan een gebruiker toegevoegd? Er staat er daar maar eentje.. en ik heb nog een hotmail adres.. maar die staat daar niet bij...
 
plaatje

en natuurlijk de bijlage erbij
 
nog een vraag

Ik moet volgens de berichten ook mijn mail controleren. Maar ik moet dan naar het postvak in gaan.. Maar bij het adres dat erbij hoort (tja_01@msn.nl) kan ik geen postvak in vinden. Als ik het in OE probeer te maken dan geeft ie aan dat ik het goede wachtwoord en gebruikersnaam in moet voeren (en dat doe ik op zeker!!!) en op de site van msn kan ik helemaal niets vinden over webmail.. Ik hoop dat iemand me kan helpen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan