gebruiker xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
ik heb per ongeluk bij installeren gebruiker de naam A gegeven
nou wil ik dit veranderen ineen echte naam
hoe doe ik dat??
toch niet dat ik een nieuwe gebruiker aan moet maken he

groeten ik hoor het wel

Goedemorgen,

Kan je dat niet in het configuratiescherm -gebruikers daar staat wijzig accounts bij en klik je verderop desbetreffende naam kan je ook de naam wijzigen.

Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat is vreemd net ook even geprobeerd en document gaat gewoon mee met naam dus ben ik er even uit.
Misschien pc even opnieuw opstarten.(Al hoefde ik dat niet)

Modag

Start > Uitvoeren > "Control Userpasswords2" > tabblad geavanceerd > Geavanceerd > en dan de gebruikersnaam en Full name wijzigen van de gebruiker.

de naam van de map Documents and Settings\A\ kun je volgens mij niet meer wijzigen, dan moet je een nieuw account maken

op 2 plaatsen geprobeerd maar documenten blijft A dus laat maar zitten
bedankt in ieder geval

Start > Uitvoeren > "Control Userpasswords2" > tabblad geavanceerd > Geavanceerd > en dan de gebruikersnaam en Full name wijzigen van de gebruiker.

de naam van de map Documents and Settings\A\ kun je volgens mij niet meer wijzigen, dan moet je een nieuw account maken

Hoi helogat ,

Bij mij gaat gewoon de naam van de documenten mee hoor als ik naam van gebruiker aanpas misschien is hij niet als beheerder ingelogd.
@ Bertus niks te danken jammer dat het niet gelukt is
Modag

Hoi,

Snap er niks van hier kan ik elke naam geven en de documenten gaan mee. vreemd.
Zit zomaar even te denken zou het iets met service pack te maken hebben
Modag

Laatst bewerkt:
breek jullie hersens maar niet verder hoor
ik had beter moeten opletten met installen
bedankt

Maak maar gewoon een nieuw account aan, wellicht kun je dan het A account weer verwijderen, of installeer Windows opnieuw als je het écht zo'n groot probleem vindt

breek jullie hersens maar niet verder hoor
kun je me wat secondelijm opsturen, :D:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan