gebruikers account XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

rkleij

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Berichten
29
Ik heb een extra gebruikersaccount aangemaakt op mijn PC maar als ik deze wil openen krijg ik een fout melding,namelijk:
Windows kan u niet aanmelden omdat uw profiel niet kan worden geladen.
Detail:het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.


weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
 
Is dit alleen bij dit zojuist aangemaakte profiel ?

Anders gewoon verwijderen en een nieuwe maken.
 

Ik heb al een paar keer opnieuw geprobeert maar krijg steeds de zelfde melding
Ook als ik de vorige verwijder
 
Kijk eens in Documents en settings of daar wel een profiel is bijgekomen die jij gemaakt hebt.
 
Kijk eens in Documents en settings of daar wel een profiel is bijgekomen die jij gemaakt hebt.

Hij is er wel bij gekomen in Documenten en settings maar hij is helemaal leeg,er staan twee mappjes in.ntuser en ntuser.dat.
Bij mijn andere gebruikersaccounts staat veel meer zoals afbeeldingen,muziek,documenten enz.
 
ehhh. ntuser ?
't is lang geleden dat ik NT geinstalleerd had, maar dat kreeg je toch bij Windows NT ?
Hebben we het hier nou over XP of NT ?
 
windows XP (en de nieuwere versies, zoals win Vista ) draait op een NT kernel ( zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Windows_xp )

btw als je in C:\program files\ kijkt, dan zie je een mapje staan met "windows nt"...

Diamondo25

(over dat
Hij is er wel bij gekomen in Documenten en settings maar hij is helemaal leeg,er staan twee mappjes in.ntuser en ntuser.dat.
Bij mijn andere gebruikersaccounts staat veel meer zoals afbeeldingen,muziek,documenten enz.

heb ik ook (of gehad) , nu is mijn "Erwin" acount leeg :shocked: al mijn muziek pleite :mad: )
 
kopieer de inhoud van de "default user" map naar de map van de nieuwe user, probeer het dan nog eens.

(wel even verborgen bestanden zichtbaar maken, anders zie je hem niet)
 
kopieer de inhoud van de "default user" map naar de map van de nieuwe user, probeer het dan nog eens.

(wel even verborgen bestanden zichtbaar maken, anders zie je hem niet)

Perfect bedankt he alles doet het weer
Ronald
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan