gebruikers-accounts verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Hallo,

Ik heb een probleempje. Ik heb een laptop waar ik 1 gebruiker had aangemaakt. Ik heb deze uit de groep administrators gehaald. Na het herstarten zag ik in het inlogscherm alleen nog de account 'administrators' staan. Toen ik helemaal opgestart was heb ik via deze computer - beheren - eigenschappen van administrator - een vinkje gezet bij "deze account uitschakelen". Dit deed ik in de hoop dat dan de account administrator bij het opstarten zou verdwijnen en de gebruikersaccount weer zou verschijnen.

Maar nu heb ik helemaal geen accounts meer. Er staat nu dus: "klik op uw gebruikersnaam om te beginnen", en daarnaast staan dus helemaal geen accounts, leeg, niks! Ik kan dus alleen linkonder kiezen voor Uitschakelen, om vervolgens te herstarten ofzo. Ook via veilige modus zie ik geen accounts.

Weet iemand hoe ik dit weer goed krijg. Alvast super bedankt.

Sam

Laatst bewerkt:
Start op in veilige modus, druk dan 2x op CTRL+ALT+DEL. kijk eens of je dan als Administrator kan inloggen. Zo ja dan de accounts weer configureren.

Als ik daar inlog krijg ik de melding: Uw account is uitgeschakeld. Neem contact op met de systeembeheerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan