Gebruikers automatisch uitloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jenni

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Hallo

Heb hier n daar wat tips gevonden waarvoor dank aan allen.
Ik zit met de vraag how to?

Ik heb een SBS2003 DC opgezet met OU en Users.
Nu wil ik voor alle gebruikers het volgende laten gelden.

Als het systeem bijv 10 min idle is de gebruiker afmelden.

Alvast bedankt

J

Welkom op Helpmij.:)

Kun je dat niet met de screensaver regelen. Screensaver op 10 minuten zetten en aanvinken dat er met wachtwoord verder gegaan kan worden.

Welkom op Helpmij.:)

Kun je dat niet met de screensaver regelen. Screensaver op 10 minuten zetten en aanvinken dat er met wachtwoord verder gegaan kan worden.

Nu je het zegt
Ga ik een screen saver policy maken (,ADM)

Thanks

Ik heb zelf weinig ervaring met configureren van SBS2003 Domain controller, maar bij ons werkt dat zo in de Citrix omgeving.:)

@jenni: Geen idee waar je het idee vandaan hebt gehaald om mij rechtstreeks te mailen:
Hoi

Is jouw exchange server nog werkende op poort 25?
Ondanks portforward 25 naar srv krijg ik telnet niet geopend.
2:Waar heb smarthost smtp.telfort.nl ingesteld zoals je dat schreef omdat het geen zakelijke abo was.
Ja mag me ook een printscreen mailen <e-mail adres>
Jennifer

Ik stel geen prijs op e-mail van Helpmij-gebruikers. Het Helpmij-forum is voor het behandelen van vragen, niet de e-mail van individuele Helpmij-gebruikers.
Verder is er op het forum al ruim voldoende informatie te vinden, bijv. hier

Dit is mijn laatste terugmelding jouw kant op. Stuur mij geen mail meer.

Tijs.

Laatst bewerkt:
@jenni: Geen idee waar je het idee vandaan hebt gehaald om mij rechtstreeks te mailen:

Ik stel geen prijs op e-mail van Helpmij-gebruikers. Het Helpmij-forum is voor het behandelen van vragen, niet de e-mail van individuele Helpmij-gebruikers.
Verder is er op het forum al ruim voldoende informatie te vinden, bijv. hier

Dit is mijn laatste terugmelding jouw kant op. Stuur mij geen mail meer.

Tijs.

@dnties:
Ow mijn excuus hoor als mijn mail als spam/abuse in jouw brievenbus valt.
Misschien een optie om mee te nemen in je controlpanel dat je geen prive mail wilt of instellen dat het niet kan.
Anyway bedankt voor de link

@Jenni: Het feit dat mensen in het telefoonboek staan wil toch niet zeggen dat je ze zomaar kunt gaan bellen voor een probleem dat je hebt? Dat mensen een deurbel hebben wil toch ook niet zeggen dat je daar dan maar op moet gaan drukken omdat je daar toevallig zin in hebt?

Het forum is voor de vragen, zodat in alle openheid iedereen kan reageren naar eigen keuze. Het is onzin om 'zomaar' een helpmij-lid e-mail te sturen met je probleem. Ik vind het dus al helemaal ongepast dat je jouw verkeerde gebruik van de e-mail optie weer naar mij terugschuift met de 'tip' dat ik dan de e-mail optie maar moet afsluiten, alsof ik daarmee iedereen heb uitgenodigd om mij naar eigen goeddunken mails te sturen!

Verder: (zie citaat van je mail):
a. Je begint meteen met je probleem, niet met de voorzichtige vraag/verzoek of ik tijd/zin/moeite in jouw probleem kan/wil steken.
b. Je spreekt mij met "je" aan terwijl we elkaar helemaal niet kennen.
etc.

Hopelijk zijn mijn punten je duidelijk. Ik vermoed dat je hier in het normale dagelijkse leven ook wat aan hebt m.b.t. de omgang met 'vreemden'.

Succes met je probleem.

Tijs.

Hierbij sluit ik het topic. Het is overigens ook al een ouder topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan