Gebruikers automatisch uitloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jenni

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Hallo

Heb hier n daar wat tips gevonden waarvoor dank aan allen.
Ik zit met de vraag how to?

Ik heb een SBS2003 DC opgezet met OU en Users.
Nu wil ik voor alle gebruikers het volgende laten gelden.

Als het systeem bijv 10 min idle is de gebruiker afmelden.

Alvast bedankt

J

Welkom op Helpmij.:)

Kun je dat niet met de screensaver regelen. Screensaver op 10 minuten zetten en aanvinken dat er met wachtwoord verder gegaan kan worden.

Welkom op Helpmij.:)

Kun je dat niet met de screensaver regelen. Screensaver op 10 minuten zetten en aanvinken dat er met wachtwoord verder gegaan kan worden.

Nu je het zegt
Ga ik een screen saver policy maken (,ADM)

Thanks

Ik heb zelf weinig ervaring met configureren van SBS2003 Domain controller, maar bij ons werkt dat zo in de Citrix omgeving.:)

@jenni: Geen idee waar je het idee vandaan hebt gehaald om mij rechtstreeks te mailen:
Hoi

Is jouw exchange server nog werkende op poort 25?
Ondanks portforward 25 naar srv krijg ik telnet niet geopend.
2:Waar heb smarthost smtp.telfort.nl ingesteld zoals je dat schreef omdat het geen zakelijke abo was.
Ja mag me ook een printscreen mailen <e-mail adres>
Jennifer

Ik stel geen prijs op e-mail van Helpmij-gebruikers. Het Helpmij-forum is voor het behandelen van vragen, niet de e-mail van individuele Helpmij-gebruikers.
Verder is er op het forum al ruim voldoende informatie te vinden, bijv. hier

Dit is mijn laatste terugmelding jouw kant op. Stuur mij geen mail meer.

Tijs.

Laatst bewerkt:
@jenni: Geen idee waar je het idee vandaan hebt gehaald om mij rechtstreeks te mailen:

Ik stel geen prijs op e-mail van Helpmij-gebruikers. Het Helpmij-forum is voor het behandelen van vragen, niet de e-mail van individuele Helpmij-gebruikers.
Verder is er op het forum al ruim voldoende informatie te vinden, bijv. hier