Gebruikers die save willen zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik had een Windows XP en er waren drie gebruikers, ieder met een wachtwoord. Jan Kees en Piet met wachtwoorden en al. De computer begon kuren te vertonen en de gegevens moesten worden gesaved. Dit werd gedaan met Windows back-up, naar een aangehangen Harde Schijf. De computer werd hersteld, WinXP er weer op en drie gebruikers wederom: Jan Kees en Piet, nog zonder wachtwoorden. De back-up werd gerestored en toen begon de ellende. De drie verschenen keurig in C:\mijn documenten en settings en dat is niet de bedoeling zo kan iedereen in elkaars gegevens kijken en dat willen noch Jan noch Kees noch Piet. Nu is mijn vraag ( al iets eerder gevraagd in die zin, maar kan het meer vinden) er van uitgaand dat Jan gewoon blijft staan als eerste gebruiker, hoe komen de gegevens op de afdeling van Piet en van Kees, zonder dat ze in elkaars gegevens kunnen kijken. Slepen etc gaat niet en kopiëren waarnaar toe???? Vervolgens moeten de gegevens uit de oorspronkelijke documenten en settings worden verwijderd en dat lukt allemaal voor geen meter. De vraag hoe verplaats je de gegevens van Piet en Kees en hoe beveilig je vervolgens de boel??? Indien andere posting wordt gevonden graag hiernaartoe en niet andersom!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan