Gebruikers moeten op Ctrl+Alt+Delete drukken om aan te melden

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Gisteren stelde ik deze functie in in vista met succes, als ik ditzelfde doe in xp heeft dit echter geen enkel resultaat... Het vakje staat mooi aangevinkt, maar ik krijg nergens de optie ctrl+alt+del en kan zo gewoon m'n wachtwoord ingeven...

Staat in "gebruikers" "manier waarop gebruikers aanmelden" het welkomstvenster aangevinkt?

ja, ik had het net uitgeschakelt om eens te zien of er een verschil was...
Is er geen mogelijkheid om (zoals in vista) het welkomsvenster toch aan te laten om ctrl + alt + del te gebruiken?

Als je het op die manier wil: als het goed is werkt ctrl+alt+del gewoon met het welkomstvenster, alleen meldt hij het niet als optie.

Op die manier kan je bijvoorbeeld als Administrator inloggen, terwijl die niet in de namenlijst staat. Zou dus gewoon moeten werken.

Die registersleutels in het andere topic zorgen ervoor dat ik de optie alt+ctrl+delete ook kan gebruiken als ik het welkomstvenster heb ingeschakelt? Of zorgen ze enkel voor datgene dat ik nu al in de menu's heb ingesteld. Doet het er bovendien toe met welke instellingen ik dat uitvoer? (bijvoorbeeld standaardinstellingen ivm gebruikers eerst terugzetten voor ik die registersleutels toevoeg?)

Ik gok van niet dus, dat het ook niet kan waarschijnlijk. Maar ik ben ondertussen wel al gewend aan het ontbreken van het scherm. Vraag is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan