Gebruikers profielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Messi

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2008
Hallo,

Ik heb een server 2000 en een server 2003. Ze zitten allebei in een andere domein.

De gebruikers in de server 2000 loggen in op hun computer onder de server 2000 domein en hebben bijvoorbeeld op het bureaublad hun Word documenten staan en ook een paar documenten in ‘Mijn Documenten’.

Met de Active Directoy Migration Tool die ik geïnstalleerd heb op de server 2003 de computers van de gebruikers overgezet naar de server 2003. Dat deed ik natuurlijk met de ‘Computer Migration Wizard’ met Active Directory Migration Tool dus.

Daarna heb ik ook de gebruikers overgezet naar de server 2003 met ADMT en dat deed ik met ‘User Account Wizard’. Ook selecteerde ik tijdens die Wizard User Sid.

Nu komt het probleem, Als de gebruikers inloggen op hun computer onder de 2003 domein dan zien ze hun documenten niet meer op hun bureaublad en ook niet in ‘Mijn Documenten’ dus met andere woorden alles is leeg..! :(

Maar als ze naar ‘Deze Computer’, ‘Documents And Settings’ gaan en vervolgens in hun map van de 2000 domei kijken dan zien ze hun documenten enzo wel.

Ik wil dus als ze inloggen onder de 2003 domein dat ze nog alles hebben.

Weet iemand misschien wat ik fout doe???? :(

Nee ze gebruiken geen roaming profiles. Gewoon normaal, dus in de 2000 domein als ze inloggen hebben ze hun documenten. en als ik de computer in de 2003 domein zet en de gebruiker vervolgens inlogt onder de 2003 domein dan ziet hij niks...:confused:

Dat terwijl ik met de ADMT de computer van server 2000 heb overgezet naar de server 2003. En Ook tijdens het overzetten van de gebruiker heb ik User Sid aangevinkt.. maar lukt niet.

Enigste wat ik kan doen is dat de gebruiker op de volgende manier wel bij zijn documenten kan: Naar 'My Documents and Settings' gaan en daar kan hij wel zijn eigen map zien van de 2000 domein.

Heb het handmatig gedaan omdat hier niemand was die de oplossing wist..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan