Gebruikersaccount terug koppelen aan goede map

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwartkat

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2007
Hey mensen,

Ik wil graag weten hoe je een gebruikersaccount aan een andere map in C:\Documents and Settings kan koppelen.

De situatie is namelijk als volgt:
Bij het opstarten van mijn gebruikersaccount (Matthijs Oomen) is mijn computer vastgelopen. Ik heb toen me computer opnieuw opgestart. Alleen wanneer hij mijn gebruikersaccount opende heeft de computer er een nieuwe gebruiker van gemaakt.
Me oude account gegevens dus mijn documents en bureaublad documenten die staan nog gewoon onder C:\Documents and Settings\Matthijs Oomen maar de gebruiker Matthijs Oomen is nu gekoppeld aan de volgende map C:\Documents and Settings\TEMP.

En nu wil ik graag weer de gebruiker Matthijs Oomen koppelen aan de documenten van Matthijs Oomen.
Ik hoop dat jullie me vraag kunnen beantwoorden.

Met vriendelijke groet,
Matthijs Oomen

Hoi,
kijk eens welke rechten je nog hebt op je nieuwe account. Welke rechten had je op je oude account (administrator of anders) ?

Heej Mik Zjegger,

Ik zat zelf inderdaad ook al aan een systeemherstel te denken. Maar denk misschien kan ik gewoon een map naam wijzigen.
Maar goed systeem herstel is gelukt probleem is opgelost, dank je voor reactie.

Met vriendelijke groet,
Matthijs Oomen

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan