gebruikersaccount verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plien

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2000
hoi allemaal,

ik wil van mijn zoons de accounts verwijderen. zij kunnen niet meer op internet, zien bij favorieten alleen grijze links die ze niet kunnen aanklikken. nu heb ik me laten vertellen dat ik de accounts moet verwijderen en nieuwe aanmaken. maar hij loopt steeds vast. ik ben er al een hele tijd mee bezig maar heb er nog maar eentje kunnen verwijderen. steeds de melding config scherm reageert niet. ik wor d'r een btje ziek van. wie weet een oplossing? alvast bedankt weer.
groeten, petra

probeer het eens in veilige modus.

voor als je niet weet hoe je daar komt:

voordat je het scherm van winXP ziet (je weet wel opstart scherm met het blauwe balkje dat van links naar rechts gaat) op F8 drukken. dan krijg je een opstart menu met allemaal opties. klik dan veilige modus. Als je in veilig modus niks kan doen(aka geen start menu en pictogrammen ) klik dan ctrl alt del maak een nieuwe taak genaamd explorer.

quarantaine

heb gescand (wat ik regelmatig doe) en bij quarantaine gekeken. daar staan bij reservekopie items 5 regels:
Blackbox[1].das die staat er 2x.
Dummy[1].das 1x
en VerifierBug[1] 3x.
bij virusnaam staat bij allemaal Trojan.Byteverify
kom je daar mee verder? ze staan wel allemaal op dezelfde gebruiker. een van mijn zoons dus.

geen das

ik bedoel natuurlijk in plaats van das: class.
hoe kom ik op das??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan