Gebruikersaccount wachtwoorden uitlezen/achterhalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

copyland

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
waar ik naar op zoek ben is een manier of programma om wachtwoorden van gebruikersaccounts te achterhalen/uitlezen.
er staat vanalles op de diverse forum's om wachtwoorden te wijzigen, maar daar ben ik niet naar op zoek.
Het gaat puur om het achterhalen/uitlezen van wachtwoorden ! ! !

om op de laptop van mijn werk via de admin account iets te kunnen installeren, zonder van deze account het wachtwoord te hoeven wijzigen.

Ik neem aan dat het wachtwoord van het admin account er door een netwerkbeheerder of iemand van je werk is opgezet en dat met een reden !

Je kan dan denk ik beter naar de intern beheerder gaan want het hacken van de admin account wordt niet gewardeerd denk ik.

Oke dus jij gaat vloeken vergelijken met het hacken van de magtigste account van je werk.

Raar maar oke ik werk nu als stagere intern beheer en ik heb even gevraagt wat normaal is als iemand daar een poging toe onderneemt het antwoord was heel kort namelijk ontslaag.
Lijkt me niet iets waar je op zit te wachten. Plus met een beetje pech eindigt het in een rechtzaak.

Ik weet genoeg. We gaan de discussie niet aan maar helpen hiermee doen wij ook niet op ons forum.
Gaat dus een slot op !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan