Gebruikersaccount WIndows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

MiladSherza

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2009
Hey ik had een vraagje ik heb vandaag een systeemherstel gedaan op mijn computer compaq eerder had ik nooit deze probleem gehad alles van mijn laatste account is weg tenminste ik kan er via document en settings niet meer op staat toegaan geweigerd. alhoewel ik wel op mijn oude accounts kan gaan om de ontvangen bestanden enz te checken. alleen was het zo dat ik op mijn oude accounts geen wachtwoord had maar op deze laatste wel en ik kan er niet meer op terwijl ik die bestanden die daarop staan echt nodig heb. ik zat er aan te denken of er een manier was om me oude account ergens te kunnen plaatsen zodat als mijn computer opstart het vanuit daar weer naar die account kan gaan! heeft iemand een idee misschien hoe ik weer op die account kan gaan!!!!!!!!!!!!!!

dankuwel Milad

1. Zorg dat je post eens wat beter overzichtelijker is.

2. je kan een live cd van ubuntu downloaden en branden *Klikje* .
Daarmee kan je door je bestanden bladeren op je pc ook al staat er een paswoord op.

3. zet ze ergens op je hd waar je ze kunt berijken onder windows.

4. geniet er van.

Code:
Als je deze methode wilt gebruiken en je wil meer info vraag het me ik zet het stap per stap op dit topic.

Ga eens naar gebruikersbeheer en kijk eens of 1 van de andere accounts ook een administartor is.
In zo'n account moet je inloggen en dan kun je wachtwoorden veranderen. (dit lukte mij tenminste gisteren op een account waarvan ik het wachtwoord niet wist, welliswaar op vista maar wie weet,,)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan