Gebruikersaccount XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

smookies12

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Berichten
21
Ik heb een vraag. Hoezo kan ik maar met 1 gebruiker in bepaalde mappen komen zoals de application data. Terwijl de ander gebruiker ook alle rechten heeft. Ik ben van plan om die ene gebruiker te verwijderen. Dat is dus de gebruiker die in de application data kan komen van de andere gebruiker. Kan ik dan helemaal niet meer in die verborge bestanden komen, of kan ik dan daarna gewoon dat met die andere gebruiker doen.:D
Alvast bedankt

Mvg PeterJan
 
Application Data is een persoonlijke map.
Is de ene gebruiker beheerder en de andere gebruiker beperkt?

(probeer duidelijk je vraag te omschrijven, het is lastig te begrijpen wat je bedoelt)
 
Er staat in het configuratiescherm dat de gebruikers allebei beheerders van de computer zijn. Maar ik heb reeds een nieuwe gebruiker aangemaakt. En nu kon ik bij de nieuw aangemaakte account niet in de application data komen. (zelfs niet van de gebruiker waar ik op dat moment in bezig was). Terwijl er dus bij het configuratiescherm wel beheerder van de computer staat.
Is het zo wat duidelijker uitgelegd.
 
Wat zeg je nu toch allemaal :confused:.

Met welke gebruiker A B of C wil je in wie zijn map Application Data komen (A B of C).
 
Ik ben van plan om Gebruiker A te verwijderen. Ik kan niet met gebruiker C bij de application data komen(zelfs niet van gebruiker C). Terwijl dat wel kan met gebruiker A, die kan overal bij komen. Maar de gebruiker A,B,C zijn allemaal beheerder van de computer. Wat nu als ik Gebruiker A weggooi, kan ik dan misschien niet meer bij de application data. Of schuift die optie dan naar gebruiker B of C. Gebruiker C heb ik reeds aangemaakt. Gebruiker B is er al lang.
Hoop dat het nu duidelijk is :D
 
en anders neem eens rechten over :) rechtermuisknop en dan beveiliging en dan account a b of c erin gooien
 
oke thanks, Ik heb het gevonden. Heel makkelijk uiteindelijk. De opties stonden op verborgen mappen niet weergegeven. Maar in ieder geval bedankt.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan