Gebruikersaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chun

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Berichten
217
Hoi,

Zoals je kunt zien (zie bijlage) heb ik een onbekende account op mijn Windows Vista Home Premium. Ik heb dit sinds, toen een andere gebruiker op mijn Windows Vista een tijdelijk account kreeg. Alle bestanden waren weg enz. Ik wist niet hoe ik dat moest oplossen. Dus had ik die gebruikersaccount verwijderd (via configuratiescherm). Maar er bleef een map staan van die gebruiker op mijn C-schijf. Die heb ik handmatig verwijderd. Mijn vraag is, hoe krijg ik die onbekende account weg? Ik kan het nergens vinden op mijn PC. Ik heb mijn PC al verschoond met CCleaner en Schijfopruiming, maar geen resultaten.

En nog één vraagje. Ik heb een eigen account (met beheerders rechten) die ik vanaf het begin toen ik Windows VIsta installeerde aangemaakt. Maar op mijn C-schijf staat ook een aparte map bij gebruikers, genaamd 'Administrators'. In die map staat alleen een map 'Videos'. Daar heb ik niks aan?

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb verteld.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat je je er zorgen moet om maken als je er verder geen hinder van ondervind :thumb:

Maar de oorzaak is misschien wel te zoeken bij de tijdelijke account, weet je hoe die dan ontstaan is?
 
Ik wist toen nog niet veel over Windows Vista. Ik dacht dat die account gecrasht (zomaar te noemen) was. Ik heb h'm dus verwijderd. Wat precies de oorzaak is, weet ik niet. Ging aanmelden en opeens tijdelijk account. Ik toen helemaal in paniek raken.
 
maar nu heb je dus die tijdelijke account niet meer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan