Gebruikersaccounts: Programma's niet delen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

KimenManon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
HELP aub! Gebruikersaccounts: Programma's per account indelen

Hallo!

Wij hebben windows xp. Nu installeren mijn broertje en zusje programma's op de computer die ik niet op mijn account wil hebben. Ik heb gehoord dat er een functie waardoor je je eigen account kunt afschermen van andermans programma's. Maar welke functie is dat en hoe kan ik hem instellen?

Groetjes,
Kim

Laatst bewerkt:
Jullie hebben natuurlijk allemaal een beheerders account, neem ik aan :) dan is er niet veel aan te doen..

Die functie, zit in de setup van de programma's en daar kan je vaak kiezen "Installeren voor - Deze gebruiker - Alle gebruikers.. Dus moeten zij kiezen alleen deze gebruiker als ze iets installeren.

Je hoeft de programma's ook niet te draaien in je eigen account als je dat niet wil..
Je kan de snelkoppelingen in je start menu gewoon verwijderen zonder nare gevolgen, indien de programmaas mee opstarten met windows ga dan via start uitvoeren naar MSCONFIG - ok en klik de opstarten Tab en vink daar alles uit wat niet hoeft op te starten.

Wil je broetje of zusje nu wel dat bepaalde programmaas opstarten in hun account als Windows start, plaats dan een snelkoppeling van dat programma in de opstart map van hun start menu..
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan