Gebruikersaccounts synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurgenhoekstra

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2015
Hallo,

Is het mogelijk om de gebruikersaccounts van 2 computers met elkaar te synchroniseren? Dus eigenlijk dat de map %userprofile% met elkaar wordt gesynchroniseerd. De computers draaien allebei Windows 7 en staan binnen hetzelfde netwerk.

Hoi,
Dit programma begint al te lijken op wat ik zoek :) Maar ik ben eigenlijk opzoek naar iets wat er voor zorgt dat als ik op computer 1 inlog de bestanden en instellingen die staan opgeslagen in bijvoorbeeld appdata gesynchroniseerd zijn met computer 2 en andersom. (dit was ik vergeten te melden). Is dat überhaupt mogelijk?

In appdata zitten gepersonaliseerde programma data (qua versie enz.) die aan jouw specifieke pc gerelateerd zijn . Het gaat niet werken die naar een andere pc te kopiëren omdat er waarschijnlijk andere programma's op staan met andere inloggegevens enz.
Dus dat gaat niet werken volgens mij.
Je kunt wel via het softwareprogramma v.d. link het gebruikersprofiel aanpassen/kopiëren als het goed is maar synchroniseren (wat jij bedoelt) gaat niet lukken volgens mijn mening.
Als nog iemand anders een andere mening/uitleg heeft hoor ik het graag.

Laatst bewerkt:
Make sure Windows 7 is running Professional or higher version.
Ik betwijfel of TS die versies heeft.
Interessant artikel, toen ik op een link van Technet klikte kreeg ik, i.p.v het artikel waar ik naar zocht, een reclame van MS om te upgraden naar Win 10!

Dan gebruik je de verkeerde ad-blocker :P

Als ik het zo snel bekijk lijkt het wel wat ik zoek inderdaad :) Ik zal zo snel mogelijk even de tijd nemen om het uit te zoeken enzo. In elk geval bedankt voor de link!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan