gebruikersaccounts telkens terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bakkooo

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2009
Berichten
11
beste,

pc opstarten en accounts paswoord ingeven, verder komt buroblad zonder bestanden zien, enkel seconden komt de venster " u word afgemeld... terug naar eerste, telkens zelfde verder.... hoe moet ik dat verder doen, ik probeer verschillende en lukt niet, laat mij eens weten a.u.b. bakkooo (doof)
 
Zo een paar mogelijkheden:
1. XP is niet geactiveerd, en dan kun je alleen in Veilige modus nog inloggen om XP te activeren. Overigens krijg je daar dan ook een melding over, normaal gesproken.
2. Je hebt een virus (bijv. het Haxdoor virus) waarbij iedereen automatisch weer wordt 'teruggeworpen' naar het inlogscherm.
3. Er is een probleem met je account (of de mappen die daarbij horen, zoals C:\Documents and Settings\jouw_inlognaam)
Log in dat geval in onder Veilige modus, en maak even een nieuw account aan. Kijk of je op het nieuwe account wél gewoon tot een bureaublad komt.
4. Je hebt recentelijk (laten we zeggen: vlak voordat dit probleem ontstond) iets geïnstalleerd wat voor dit gedrag verantwoordelijk is. Alleen jij kunt ons vertellen of dat mogelijk het geval is geweest.

In Veilige modus opstarten door (na het BIOS scherm) herhaaldelijk op de F8 toets te drukken, zodat het XP 'opstartmenu' verschijnt. Kies daar dan Veilige modus en druk 2x op Enter om ook daadwerkelijk in Veilige modus op te starten. Op de vraag of je in Veilige modus wilt blijven ipv. Systeemherstel te doen met Ja beantwoorden.

Succes,

Tijs.
 
Tijs, bedankt voor raden, ik heb gewoon formateren en opnieuw windows installeren, ik geef op, hopelijk niet meer komen en ik zal goede anti-virus, hartelijk bedankt en tot weerzien Bakkooo ;)
 
Ok, dat is ook een 'oplossing' ;)

Graag deze vraag nog even afmelden: Klik op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].
 
oeps verkeerde klik

verkeerde klik


*
Vraag is niet opgelost
*
Onderwerp opties
o Onderwerp afdrukken
o Deze pagina e-mailen…
o Abonneer op deze vraag…
*
Zoek in onderwerp

ik heb op vraag is niet opgelost, ik wou terug, maar lukt niet
kan dit opnieuw ??
groetjes Bakkooo
 
Lijkt mij dat je met het verversen van de pagina (Ctrl-F5 toetscombinatie) de vraag alsnog op opgelost kunt zetten.

Overigens ga ik er dan wél vanuit dat je echt bent ingelogd op het forum.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan