Gebruikersaccounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongerius

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Hey,

Ik was van plan om 2 overbodige gebruikersaccounts te verwijderen omdat deze niet veel gebruikt worden door de andere gezins leden. De bestanden uit hun "mijn documenten" wil ik wel graag behouden. Kan ik gewoon vanuit mijn account, hun mappen kopieren naar mijn profiel? En dan via Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts de overige 2 accounts verwijderen?

Beetje off-topic; bij Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts staat ook een 4e gebruikersaccount genaamd "ASP.NET Machine A...".Deze heb ik niet zelf aangemaakt, en er staat bij dat hij met een wachtwoord is beveiligd.
Wat moet ik hiermee doen?

BVD :thumb:

Laatst bewerkt:
gebruiker verwijderd

Ik ben al een stap verder, heb een gebruiker verwijderd, en nu zijn er ook een paar gedeelde sub-mappen weg. Raar want de hoofdmap staat er nog. in pc- beheer zie ik de gebruiker nog wel staan maar kan 'm niet meer als nieuwe gebruiker aanmaken "want hij bestaat al".
is er een mogelijkheid om die gebruiker terug te zetten en de mappen eerst naar de admin map te kopieren? of de mappen ergens vandaan te halen?
\
theo

Je kunt profiel verwijderen in XP en dan wordt er gevraagd of je de bestanden wilt behouden. Deze kunnen dan door een andere account overgenomen worden...

Dank voor de reactie..waar komen die bestanden dan te staan bij de account die het overneemt?

Als het goed is onder de Mijn Documenten of Documents and Settings.

Als je het zeker wilt weten zou ik een testaccount maken met een aantal documenten,
Dan verwijder je deze en kijk je wat de mogelijkheden zijn.
Dan weet je het in ieder geval zeker..

Normaal komt het in een map op uw bureablad terecht.

Ok, ik zal het binnenkort als ik tijd heb het allemaal proberen.. wat moet ik doen met dat "ASP.NET Machine A..." account dat erbij staat? Is dit nou spyware ofzo?

BVD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan