Gebruikersacountbeheer Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicola5

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Hallo ik ben nieuw hier, ik hoop dat ik deze thread, in de goede section heb geplaatst,
ik zit met een probleem, ik heb een nieuwe hp dv7 2050, gekocht, ik was er heel blij mee,redelijk snel, goeie videokaart, grootscherm enz enz.. ik heb btf2 geinstalleerd, de update opgezocht, gedownload, wil ik hem openen. duurt het gewoon zeker 2 min totdat gebruikersacount tevoorschijn komt, hierna heb ik gebruikersacount uitgeschakeld en werkt het gewoon snel, dus het legt aan het gebruikersacount lijkt me, en wat ook vreemd is dat, me laptop afentoe vastloopt, dan moet ik taakbeheer openen. om weer verder te kunnen.
heb het ookal één keer gehad dat hij bij het opstarten blijft hangen en dan moet ik hem uitdrukken en herstarten. me laptop is nieuw net paar dagen oud, norton kan ook niks vinden.. wat denken jullie.

alvast bedankt voor de reakties

Wat is dan hetgene wat je geinstalleerd hebt? die bft2?

Kan je het iets duidelijker uitleggen aub want met die gebruikkersaccount account uitschakelen volg ik toch ook niet meer?
Bedoel je niet gebruikersaccountbeheer of zoiets als UAC?

gebruikkersaccountbeheer ja, spreekt voorzicht lijktme..
ben nietzo computerfreak, dus het kan allemaal een beetje wazig zijn ja
bft= battlefield (game) sorry

Ik denk dat je gebruikeraccountbeheer dan maar gewoon moet uitschakelen(bij mij is dat al vanaf het begin dat ik vista gebruik zo en nog nooit problemen door gehad)

verder zou ik dan nog even afwachten of je misschien nog andere problemen zou ondervinden, probeer die dan hier zo duidelijk mogenlijk te komen uitleggen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan