Gebruikersnaam en wachtwoord onthouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kakebeeke

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2004
Voor bepaalde websites heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Ik weet dat het mogelijk is om deze instellingen te bewaren. Op een bepaalde website kan ik ook aangeven dat die gegevens worden onthouden maar om de 1 of andere reden werkt het niet. Ik weet dat het wel werkt bij een vriend van mij. Waarom onthoud mijn pc niet dat ik dit heb aangevinkt? Hoe kan ik er voor zorgen dat hij deze instellingen wel onthoud?

Laatst bewerkt:
In de engelse internet explorer 6.0 kun je dat als volgt aanpassen (voor nederlands moet je het vertalen):
Ga naar het pulldown menu Tools, selecteer Internet Options, ga naar het vierde tabblad content en klik bij Personal information op AutoComplete, daar staan de opties om gebruikersnamen en wachtwoorden vast te houden.

Neem Roboform 1 keer als je op de site zit het wachtwoord invullen en je bent overal van af.

Kijk voor een versie 5.100 (echt freeware). Tegenwoordig is het dacht ik schareware of een trial.

Mocht je het wel wat vinden....sla dan de bestanden niet op de standaardlokatie op maar onder je documenten b.v. Als je dan gaat formatteren vergeet je het lijstje niet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan