gebruikersnaam + w8woord kwijt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammyke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2009
hey hallo,

Ik heb een laptop en een pc. Nu zou ik graag het netwerk willen instellen zodat ik bestandjes van de laptop naar de pc (en andersom) kan overgooien.

Nu geeft hij aan:

Wil verbinding maken voer gebruikersnaam + wachtwoord in. Alleen wist ik niet eens dat ik die had :o Kan ook nergens iets vinden om dat opnieuw in te stellen.

Helaas heb ik weinig verstand (blondT en een vrouw :p)

Wie kan me helpen ... ???

Alvast bedankt!!

Groetjes sammyke

Hoi,

Welke besturingsystemen heb je op de pc & laptop staan?
Dan zou ik je misschien verder kunnen helpen.

Modag

PS: Welkom op helpmij!

Laatst bewerkt:
Hoe zijn die twee (laptop + PC) met elkaar verbonden? Met een kabeltje? Met kabeltjes via een router? Draadloos?

Gezien de vragen die je kreeg (gebruikersnaam/ww) zit je niet op de juiste plek in Windows om een thuisnetwerkje te maken........

uhm... de laptop is draadloos (dus met router) en de pc gewoon met kabel.

het is beide vista.

oh en dank je wel :D

Hoi,

Daarbij zou ik ook even kijken in het netwerkcentrum of "met wachtwoord beveiligd delen" aanstaat op beide machines, zo ja dan zou ik dit uitschakelen. Dit doe je door naar het netwerkcentrum te gaan en dan bij de 5e optie "uitschakelen" aan te vinken en dan op "toepassen".

En dan kun inderdaad doen wat ErpCity zegt want ik weet niet of je in de netwerkwizard de vraag krijgt om "met wachtwoord beveiligd delen" uit te schakelen.

Veel succes!

Modag

hey,

Nou het idd gedaan het uivinken maar het geef het nog steeds aan als ik de naam van de pc klik :eek:

Nog meer tips??? :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan