marloes72
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 apr 2007
Bij herinstalleren van de computer van een buurvrouw, in verband met het vervangen van een kapotte harde schijf, heb ik (in Windows Vista Business) o.a. Microsoft Office 2003 (de professionele versie) geïnstalleerd. Nu krijgt je steeds als je een van die programma's opent de melding dat je de gebruikersovereenkomst moet accepteren. Als je dat dan doet krijg je de volgende keer die melding echter weer. Vroeger kreeg de buurvrouw die melding niet, maar toen was de accountbeveiliging uitgeschakeld; ik vind het veiliger deze gewoon ingeschakeld te laten. Het lijkt dus te maken te hebben met de beveiliging in Vista. Het leek mij daarom logisch om de programma's van Office dan een keer als administrator uit te voeren, zodat de acceptatie goed weg geschreven kan worden in het register. Als je rechts klikt op een van de snelkoppelingen van Microsoft Office 2003 krijg je echter niet de optie om het programma als administrator te openen. Hoe komt dat? Bij andere programma's verschijnt die optie wel gewoon. En hoe los ik het probleem waar het om gaat (nu) op? Ik hoop dat iemand met kan helpen!