gebruikersprofiel beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Hallo,

Mijn huidige gebruikersprofiel is zo beschadigid dat ik nooit een windows xp kleurenprofiel kan kiezen. Ja hij doet t zolang als ik aangemeld ben, zodra ik me afmeld en weer aanmeld heb ik eigenlijk de kale windows klassiek als weergave. Ook als ik een nieuwe gebruiker aanmaak krijg ik standaard windows klassiek. Maar aanpassen ho maar.

Gr Dave

Bekijk dit eens even : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;326688
Heb je al systeemherstel geprobeert? Dit vind je terug onder start,alle programma's,bureau-accessoires,systeemwerkset,systeemherstel.
Of steek je windows cd-rom in ga naar start,uitvoeren, typ bij uitvoeren sfc /scannow druk op enter nu gaat windows kijken naar corrupte bestanden en gaat deze herstellen.

Helaas geldt dit niet voor mij, omdat bij t aanmaken van een nieuwe account deze ook al niet meer lukt. Dus als ik inlog bij een nieuwe gebruiker krijg ik een standaard saai grijs scherm als ik dit thema dan verander doet ie t zolang ik aangemeld blijf als ik me afmeld en vervolgens weer aanmeld heb ik weer dat saaie thema.

Heb je ook de rest al geprobeert in mijn vorige post? Zoals systeemherstel of sfc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan