Gebruikersprofiel kan niet worden geladen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maan42

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2004
Ik heb een account van mij en van mijn vrouw. Sinds 1 week, als ik op mijn icoontje klik, krijg ik de volgende melding: De service User Profile verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen.
Nu heb ik nog een andere account aangemaakt waar ik in kan werken, maar er staan nog belangrijke zaken in mijn account, ondanks het aanmaken van back-ups.
Ik heb op google gekeken hoe ik weer in mijn oude account kan komen, maar er staan best moeilijke oplossingen.
Wie kan mij helpen aan een makkelijke oplossing om weer in mijn oude account te komen.
Alvast bedankt.

Als je nieuwe account ook beheerdersrechten heeft, kun je gewoon met de Windows verkenner naar de map C:\users gaan. (of c:\gebruikers afhankelijk van de taal van windows)
Tenzij er ooit instellingen veranderd zijn, vind je in die map de mappen van de verschillende gebruikers met daarin ook meteen de afbeeldingen, documenten etc.

Waarschijnlijk krijg je de melding dat als je doorgaat, je permanent toegang krijgt tot de mappen en dat kun je dus gewoon doen.
Van daaruit kun je gewoon alles kopiëren of verplaatsen.

Laatst bewerkt:
Sorry dat ik zo laat reageer. Zal dit in gedachte houden.
Maar is er niets dat ik kan doen om in mijn oude account te komen?

Hoi Mik,
Dat is inderdaad iets concreets. Zal het morgenvroeg uittesten en laat je nog iets horen.
Alvast bedankt.

Hoi Buick,
Ik heb alles behalve de emails en contactpersonen kunnen redden. Hier ben ik al heel blij mee. Als ik windows mail aanklik geeft hij een foutmelding en favorieten staat niets.
Verder heb ik het advies van Mik uitgevoerd in de veilige modus: helaas krijg ik dezelfde foutmelding.
Weet nog iemand hoe ik terug naar mijn account kan. Of mail kan redden.

Welk mailprogramma gebruik je?
Zie net dat je nu live mail gebruikt. Als je dat op het oude account ook deed, dan moet je even naar deze locatie gaan:
C:\Gebruikers\inlognaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail

inlognaam is dan uiteraard de naam van het account waar je moet zijn. Houd er rekening mee dat de map appdata waarschijnlijk verborgen is en dat je dus, tenzij je er rechtstreeks naartoe gaat, even bij mapopties moet aangeven dat verborgen bestanden en mappen worden weergegeven.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan