Gebruikersprofiel verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonLeeuw

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2000
Als je een gebruikersprofiel verwijderd, met dezelfde rechten als de administartor, kan het toch niet zo zijn dat alle bestanden, gemaakt met dit account, van de hd verwijderd zijn.
Heb systeemherstel gedaan maar vindt alleen lege mappen terug ?????

Gooi je een gebruikersprofiel weg, dan is op een normale computer alles weg onder
C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>
dus ook Mijn Documenten, Mijn Afbeeldingen etc. die daar gestaan hebben.
Of dit een gebruiker is met Administrator-rechten of niet doet er niets aan toe.

Tijs.

Gebruikersprofiel verdwenen

Dus als ik het goed begrijp, ben ik alles kwijt:(
Het gaat dus ook niet naar de prullenbak.
Systeemherstel naar eerdere datum heeft dus geen nut en er is geen programma om dit te herstellen.

Systeemherstel helpt niet, idd.
Is ook behoorlijk stom om zomaar iets te gaan 'proberen' waar je de gevolgen niet van weet, maar dat zal je nu wel duidelijk zijn.

Wat je nog kunt proberen is m.b.v. programma's als recuva te kijken of er van de verwijderde documenten nog wat terug te halen is.

Succes,

Tijs.

Gebruikersprofiel

Ja, daar ben ik inmiddels achter. Wel vreemd dat alle mappen nog bestaan maar de inhoud niet. Hoe groot is de kans met het programma dat je adviseert, dat er nog iets te redden is.
Mijn laatste strohalm is het feit dat je leest dat er van geformatteerde schijven nog wat te redden valt, of is dat wishfull thinking.

Je maakt een goede kans nog wat nuttige zaken terug te halen als de schijf maar voor een klein deel in gebruik is (=kans dat ondertussen wat overheen geschreven is relatief klein) én de verwijderactie nog maar recent heeft plaatsgevonden.

Proberen zou ik zo zeggen. Houd wel een andere schijf(-letter) danwel memory-stick etc. met voldoende vrije ruimte bij de hand om de geredde data op te zetten.

Tijs.

Bedankt alvast. Heb inmiddels al wel wat systeemherstellen van diverse data gedaan, maar niets geinstalleerd. Kritiek tijdstip was vanavond 19:15, pc is al wel een paar keer opnieuw opgestart.
Ik hou de moed erin, maar baal als een stekker. Blijf het vreemd vinden dat gewiste data van je hd naar de prullenbak gaat en je profiel volledig gewist wordt, maar het blijft stom.

Laatst bewerkt:
Profiel

Tijs, maakt het nog uit welk herstelpunt ik neem als ik dit recover-programma installeer?

Je moet helemaal NIETS doen met herstelpunten. Gewoon Recuva installeren en draaien.

[Er is geen enkel verband tussen herstelpunten en het terughalen van de documenten/bestanden]

Tijs.

Het nut voor het maken van backups op andere partities of schijven behoeft nu geen verder betoog. Mijn advies.... doen !
Succes, Ton

Heb zo'n 85% kunnen "redden" :thumb: Alleen Word bestanden zien er niet goed uit, misschien kunnen deze nog geconverteerd worden?
Tijs bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan