Gebruiksaanwijzing router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikbouw

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2003
Ik ben opzoek naar een nederlandstalige uitgebreide beschrijving van mijn router E-tech RTBR03. De verkorte nl vertaling heb ik wel.

Ik heb namelijk een software matige server geinstalleerd (Quick'n easy ftp Server) maar daar kan niet op gekeken worden. Ik vermoed dat ik wat met mijn router moet doen maar wat ??

Als iemand wat weet hoor ik het graag

groet

Rik

poort van ftp wel opengezet in de router?

Dat is juist het probleem. Ik weet niet hoe dat moet en ik hoop dus een nederlandse vertaling te vinden dan wel iemand die mij dat goed kan uitleggen. Een eerdere poging om de poorten open te krijgen hebben ertoe geleid dat mijn lan-verbinding er helemaal uit lag.

1. Hoe stel ik mijn Webserver of FTP server in?
- Zorg ervoor dat uw webserver of FTP server actief is op uw pc.
- Test uw websever door het lokale IP adres in de browser in te typen.
- Ga naar het menu Virtual Server/Open Ports
- Protocol: TCP/IP
- Webserver: port range=80~80
- FTP server: port range=21~21
- Redirect IP: vul hier het ip adres van uw web- of ftp-server in (bijv 192.168.1.100)
- Test uw webserver via een andere internet verbinding bijv. via een analoog modem of via een vriend. (uw WAN ip adres werkt misschien niet altijd correct via uw eigen netwerk)

Het bovenstaande heb ik dus uit de nederlandse handleiding gehaald van de website van e-tech

http://www.e-tech.nu/Product_Detail/1030/E

klik onder de afbeelding van de router op support files en daar staat de nederlandse handleiding.

daar komt het stukje tekst ook uit wat ik hierboven al had neergezet.

suc6.

en als je er helemaal niet uitkomt laat het dan even weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan