Gebruiksinterface duurt lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
377
Hallo allemaal

Als ik mijn computer aanzet, blijf het gebruiksinterface altijd enorm lang in beeld. Eerst was dit 10 seconden ongeveer, maar nu is het 2 minuten. Ik heb sommige opstart programma's al uitgeschakeld en ccleaner gebruikt. Ik weet niet wat ik kan doen om dit weer te krijgen zoals het was.
 
Ik heb wel eens een tijd gehad dat Windows 7 gewoon knetter lang over het opstarten ging doen. Ik kon toen uiteindelijk niks vinden, het probleem was voor mij in iedergeval onvindbaar. Na een schone herinstalatie was het weg.

Heb je ook nog iets van Update's gedownload en geïnstaleerd?
 
Wat heb je aangeklikt tijden de instalatie van Windows7 of Vista?

Je kunt namelijk tussen 3 optie's kiezen:

- Windows alle Update's laten downloaden en instaleren
- Windows alle Update's laten downloaden
- Windows niks laten downloaden en instaleren

Het kan namelijk zijn dat er door de zovele update's deze eerst geconfigureerd moeten worden met Windows, dan gaat Windows zijn register aanpassen en de update's integreren. Dit kan een probleem zijn en anders zou ik het helaas niet weten...
 
Laatst bewerkt:
Hm, dat is dan mijn fout haha. Maargoed, dat maakt geen verschil in instalatie :)
 
Ik heb geen flauw idee hoe ik hem opnieuw moet instalen. Daarbij is alles dan weg. Waarschijnlijk kan het ook op een andere manier.
 
Dat zou best kunnen, misschien kun je er is een herstel CD in doen met een recovery daarop.

Het tast je bestanden niet aan en Windows herstelt zichzelf naar een punt dat jij vond dat het nog wel goed werkte...
Als dat niet werkt, dan heeft het toch met een aantal programma's of Drivers te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan