gebruiksnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

nuluji70

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
Berichten
171
Goeden avond beste mensen.

Ik heb hier een klein probleempje en ik hoop dan jullie mij hiermee kan helpen.
Het is namelijk dit, als ik mijn pc start krijg ik het scherm die ik krijg als de pc uit slaapstand komt, dus klik op je gebruikersnaam om te beginnen.
Normaal moet je het scherm met al die iconen allemaal er op toch?
Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest, tot dan.
 
Het is namelijk dit, als ik mijn pc start krijg ik het scherm die ik krijg als de pc uit slaapstand komt, dus klik op je gebruikersnaam om te beginnen.
Normaal moet je het scherm met al die iconen allemaal er op toch?
Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest, tot dan.


Uhmm, nee je bent neit echt duidelijk, Tenminste ik snap je niet. Kan je het anders uitleggen?
 
Nee, het is altijd zo dat je eerst op je gebruikersacount moet klikken en dat hij daarna naar bureaublad gaat:thumb:
 
Normaal moet je het scherm met al die iconen allemaal er op toch?

Ja en nee, het hangt ervan af hoe het ingesteld staat. Als Windows XP maar één gebruikersaccount heeft, dan kun je instellen dat je niet meer op je naam hoeft te klikken en dat bij het starten van de pc direct jouw account op XP gestart wordt. Dit is nu dus niet zo, maar is te veranderen via Start, Uitvoeren, typ control userpasswords2 (alleen het vetgedrukte) in en klik op OK.

Nee, het is altijd zo dat je eerst op je gebruikersacount moet klikken en dat hij daarna naar bureaublad gaat:thumb:

Nee, dat is dus niet zo.
 
Nee, het is altijd zo dat je eerst op je gebruikersacount moet klikken en dat hij daarna naar bureaublad gaat:thumb:

Dat is dus niet zo.

Ja en nee, het hangt ervan af hoe het ingesteld staat. Als Windows XP maar één gebruikersaccount heeft, dan kun je instellen dat je niet meer op je naam hoeft te klikken en dat bij het starten van de pc direct jouw account op XP gestart wordt. Dit is nu dus niet zo, maar is te veranderen via Start, Uitvoeren, typ control userpasswords2 (alleen het vetgedrukte) in en klik op OK.

Kleine aanvulling hierop:, http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=213508 (1e + 2e post)
 
Ja en nee, het hangt ervan af hoe het ingesteld staat. Als Windows XP maar één gebruikersaccount heeft, dan kun je instellen dat je niet meer op je naam hoeft te klikken en dat bij het starten van de pc direct jouw account op XP gestart wordt. Dit is nu dus niet zo, maar is te veranderen via Start, Uitvoeren, typ control userpasswords2 (alleen het vetgedrukte) in en klik op OK.



Nee, dat is dus niet zo.

Nee, hoor niets is verander nog steeds het zelfde.
 
Nee, het is altijd zo dat je eerst op je gebruikersacount moet klikken en dat hij daarna naar bureaublad gaat:thumb:

Nee, dat is niet waar wat je zeg, dit is de eerste keer dat ik dit meemaak.
Altijd als ik mijn pc aanzet gaat hij direct naar het bureaublad.
Maar nou moet ik eerst op een vierkant blokje met figuurtje er in en dan
Pas krijg ik het bureaublad.
 
Wat is nou eigenlijk 't probleem.
Dat je op dat icoontje moet klikken ( met de naam erachter) voordat je pas op het bureaublad komt.
Je wilt dus eigenlijk automatisch ingelogt worden, of zie ik 't nou verkeerd?
 
Wat is nou eigenlijk 't probleem.
Dat je op dat icoontje moet klikken ( met de naam erachter) voordat je pas op het bureaublad komt.
Je wilt dus eigenlijk automatisch ingelogt worden, of zie ik 't nou verkeerd?

Ja, dat is juist wat ik wil, start direct naar het bureaublad, waarom kan dat niet.
 
Kijk eens bij gebruikeraccounts - de manier waarop gebruikers zich aanmelden. Haal 't vinkje voor welkomstvenster weg.
 
1 keer is genoeg hoor, niet 3.
Bij mij was het altijd zo dat ik eerst mijn acount moest aanklikken.
 
Nee, hoor niets is verander nog steeds het zelfde.

Je moet ook niet alleen dat doen, dat opdrachtje van mij brengt je naar de plek waar je dat gemakkelijk kunt instellen, daarom had XP_PC er ook een aanvulling op, en kon je op zijn link klikken en dan was het nu wel gelukt.
 
De vraag staat op opgelost dus ik denk het wel.
 
Maar de TS moet bepalen of zijn vraag opgelost/niet opgelost is dus.
Ja dat klopt, maar XP_PC zal een reden hebben om te vragen of het gelukt is. Die status van de vraag zegt ook niet altijd het juiste.(niet iedereen weet daarmee goed om te gaan)

Graag even goed nadenken, voordat je iets op het forum plaatst.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan