Gebruikte laptops

• Onderwerp starter Onderwerp starter DHC
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DHC

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2001
Hallo,

ik kan bieden op de volgende laptops. Als jullie ze een waardering zouden geven, van goed naar minder goed, hoe is de volgorde dan?

1. Compaq Armada 1750 Pentium II 333Mhz, 6Gb Harddisk, 128Mb Geheugen
2. Compaq Armada 1750 Pentium II 333Mhz, 4Gb Harddisk, 128Mb Geheugen,
3. Compaq Armada 1750 Pentium II 266Mhz, 4Gb Harddisk, 288Mb Geheugen,

Volgens mij heb je ze zelf al in de meest gunstige volgorde gezet.

Wat wil je gaan bieden, ik ken deze machines door en door dus mocht weet of je bod wel acceptabel is. Het zijn degelijke machines maar niet al te snel wat videokrt betreft. Mocht je XP willen draaien dan adviseer ik zeker die van 288 mhz want met 4 gig kom je ook met XP wel uit (mits je niet al te veel wilt gaan downloaden en installeren, wil je dat dan is 6 gig beter met bv W98 of W2000

't Is een veilinkje van afgeschreven bedrijfscomputers. Geen videomonsters dus. Wil er één voor thuis om mensen die een werkstuk willen maken niet in aanvaring te laten komen met degene die net een spelletje aan het doen is.

Is 150 euro een gek bedrag? Er zit een monitor bij, een dockingding (heb ik nix an) een cd-drive, extra muis, extra toetsenbord, geluidskaart.

150 euro is zeker niet slecht, de laptop zit daar al redelijk in de buurt, de dockingstation, monitor en andere zaken geven een meerwaarde. De waarde van het geheel is zeker meer waard als 150 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan