gebruikte ruimte HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
kan iemand mij dit verklaren ?
Volgens de pc staat er ong. 37 gb op de c, volgens een programmaatje zou dit 55 gb zijn ...

2vc6xyv.jpg

1197xus.jpg

Mogelijk zit het verschil in de C:\Windows\winsxs map. Die bevat (veel) hardlinks naar andere bestanden, waardoor Explorer/Verkenner het aangeeft als (dubbel) in gebruik.

Zie ook deze link en deze link en deze link en deze link

Tijs.

Zo te zien heb je alleen de eigenschappen van MSI gedaan, je dient de eigenschappen van C:\ te nemen anders zou je een ander venster krijgen en niet de afgebeelde.

Scherp opgemerkt van Lange Pier. O.a. slaap/sluimerstand bestanden en wisselbestand + enkele opstartprogramma's in de hoofdmap van C: worden standaard niet in Verkenner getoond, en dus ook niet meegeteld op de manier waarop geselecteerd was in de eerste schermafdruk. Dat kan inderdaad vele GB's zijn bij elkaar.

Overigens is de tweede schermafdruk wel degelijk van méér mappen dan MSI alleen (zie de ", ..." in de titelbalk).

Tijs.

Laatst bewerkt:
de jean: Ik citeer, en dan moet je het begrijpen:
O.a. slaap/sluimerstand bestanden en wisselbestand + enkele opstartprogramma's in de hoofdmap van C: worden standaard niet in Verkenner getoond

Dus die zitten NIET in je selectie!

Tijs.

Is deze vraag nu opgelost? Ik zie geen terugmelding en staat ook niet als Status opgelost?

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan