• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gebruikte valuta teken van een range cellen veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spaarie, moeten we niet nog iets aanpassen in de formule op de regel : " symbool = Choose(WorksheetFunction.Match(Range("B4"), Array("EUR", "USD", "GBP"), 0), "€", "\$", "£") " hier verwijzen we wel naar B4 .. maar zeggen niet op welke sheet deze dan te vinden zou moeten zijn ..
Hoor het graag van je.

@Blokdijk Doe eens rustig aan. Het forum bestaat uit vrijwilligers die, wanneer het hun uitkomt jou ter dienste zullen zijn.

zie bijlage, de macro staat in thisworkbook, zodat het voor de ganse map bruikbaar is.

Bijlagen

Huib, Ja sorry .. dacht dat ik de vraag niet gepast had . ston op blad 2 .. en dat zag ik te laat .. vandaar .. Weet dat het uit vrijwillgers bestaat .. en ben hen ook zeer erkentelijk voor hun hulp.

Bekijk bijlage 187897
Heb even testcase 7 toegevoegd als bestand want ik krijg het om de een of andere manier maar niet werekende in mijn sheet. Het is dus de bedoeling dat we op de sheet "OFFER CREATOR" cel J16 van waarde doen veranderen .. kiezen tussen EURO of GBP .. en dat dan de bedragen op de sheet "OFFER" van valuta teken doen veranderen.

Alvast bedankt voor jullie input !

zet als 1e regel in die module (dus helemaal bovenin en niet in de macro
Code:
Option Compare Text
of maak van die "$j$16" "$J$16".
Het gaat hem over kijken of niet kijken naar hoofdletters/kleine letters.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan