gebuikersaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Berichten
524
hey mensen ik heb een vragje he

ik gebruik winows xp en heb daar twee acounts op zitten een voor mezelf en een voor iemand anders nou ben ik de administartor en de andere met beperkte mogelijkheden die gene kan mijn bestanden niet zien maar ik wel de zijne. Is er een prog waarmee je dat kan veranderen of een bepaalde ma kan beveiligen met en w8woord ??
 
Tweak xp is 1 van de mogelijkheden.
 
Laatst bewerkt:
@Jeroen: Is die reg-file niet een soort illegale bezigheid en dat darkcristal-website-ding geen warez-website en dus verboden op dit forum? 't kan zijn dat ik me vergis hoor...

Met vriendelijke groet, James:)
 
Laatst bewerkt:
Als dat zo zou zijn, wil iemand het mij melden, dan haal ik het bericht onmiddelijk weg.
 
voor zover ik weet is tweak xp nog steeds shareware dus software waar na verloop van tijd voor betaald moet worden.
als je dan in de rar file een optie geeft om dit te omzeilen is dit niet toegestaan op helpmij ;) om die rede dus de link verwijderd.
 
Ik ben blij dit te mogen weten, zij het wel dat ik liever de link zelf verwijderd had, wat bij deze de aanpassing van jullie verwijderd is, en dit wil ik om blijk te geven dat ik de regels volledig wil respecteren.
 
Geplaatst door JeroenE
Ik ben blij dit te mogen weten, zij het wel dat ik liever de link zelf verwijderd had, wat bij deze de aanpassing van jullie verwijderd is, en dit wil ik om blijk te geven dat ik de regels volledig wil respecteren.

blij te horen dat je de huisregels respecteerd , je had dan ook kunnen weten dat het plaatsen van een link met reg file verwijderd / aangepast worden door moderators ;)
 
Da's waar, maar ik zou het ook liever zelf verwijderd hebben hoor, moest er iets in één van mijn berichten staan.:)

Groetjes, James;)
 
Geplaatst door James007
Da's waar, maar ik zou het ook liever zelf verwijderd hebben hoor, moest er iets in één van mijn berichten staan.:)

Groetjes, James;)

ga er verder geen discussie over voeren dit is de werkwijze hier op helpmij als de moderators berichten tegen komen die niet kunnen volgens de huisregels of anderzijds niet in orde zijn worden deze berichten aangepast cq verwijderd.

klein stukje uit de huisregels

Moderators en administrators behouden ten aller tijde het recht berichten van gebruikers te verwijderen/aan te passen, of leden te bannen, met een van bovenstaande redenen, of met een andere goede reden.
 
Natuurlijk wel, maar...:confused:
Ach ja, tis eraf, da's het belangrijkste;)

Mvg, James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan