gecertificeerde drivers W98se

Status
Niet open voor verdere reacties.

cor.de.kruijf

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2001
Berichten
233
Ik heb een laptop met daarop Windows98se.
Ik krijg hierop geen drivers geïnstalleerd die niet gecertificeerd zijn.
Heeft iemand enig idee wat daaraan te doen valt?
Is het misschien een instelling? :8-0:
 
Op de site van de fabrikant van de laptop de originele drivers downloaden.
 
Gecertificeerde drivers heb je toch vanaf Win2000 pas? Naar mijn weten kun je toch gewoon doorgaan, krijg je nergens de optie (zoals in 2000/xp) om de melding te negeren?
 
Geplaatst door Tiborv
Gecertificeerde drivers heb je toch vanaf Win2000 pas? Naar mijn weten kun je toch gewoon doorgaan, krijg je nergens de optie (zoals in 2000/xp) om de melding te negeren?

Je kunt toch ergens instellen dat niet gecert.drivers geweigerd worden?
Ik probeer een USB memmorystick te installeren, maar de verkeerde driver word gevonden. Als ik dan kies voor zelf uitzoeken, kan ik de juiste driver (heb ik op cd) aangeven, maar als ik op ok klik gaat ie automatisch terug naar ondersteunde hardware.
 
Laatst bewerkt:
In XP ken ik die functie wel ja, maar in 98 ben ik die niet eerder tegengekomen. (wat niet uitsluit dat het niet bestaat).
 
Geplaatst door Tiborv
In XP ken ik die functie wel ja, maar in 98 ben ik die niet eerder tegengekomen. (wat niet uitsluit dat het niet bestaat).

in XP word je inderdaad voor de keuze gezet of je zo`n driver wel of niet wil installeren.
In vorige versies niet, maar het is met de policie editor wel tegen te houden. Dit was bij mij dus het geval, en met die zelfde editor heb ik het dus weer ingeschakeld.
Bedankt voor het meedenken.
Groetjes, Cor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan