• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gecompliceerde zin (voor mij dan)

Status
Niet open voor verdere reacties.

spaarie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 jul 2011
Ik heb geprobeerd met hier en daar wat info uit topics op het forum een formule bij elkaar te breien, maar kom er niet echt uit. Het volgende is het geval:

Tabblad 1: Sollicitatieformulier met alle gegevens
Tabblad 2: Arbeidsovereenkomst waar de gegevens in geladen moeten worden.

Als ik de eerste zin correct krijg dan kan ik de rest in pricipe zo invullen en deze luidt: "de heer Klaassen, geb: 04 juni 1966, wonende Kalverstraat 1 te Amsterdam, hierna aan te duiden als werknemer".

De gegevens in deze zin moeten uit Tabblad 1 geladen worden en dit is wat ik tot nu toe heb:
"=ALS(Sollicitatieformulier!C16="Man";"De heer";"De mevrouw")&" "&Sollicitatieformulier!C6"
Dan even niks (datum en de komma lukt me niet)
=", wonende "&Sollicitatieformulier!C8&" te "&Sollicitatieformulier!C10&", hierna aan te duiden als werknemer,"

De heer/De mevrouw en de naam lukt me, maar dan die rot datum en de rest erachter...:evil:

Wie o wie kan mij helpen?

Code:
=ALS(Sollicitatieformulier!C16="Man";"De heer";"De mevrouw")&" "&Sollicitatieformulier!C6&", geb: "&TEKST(Sollicitatieformulier!C7;"dd mmm jjj")&", "&Sollicitatieformulier!C8&" , hierna aan te duiden als werknemer"

Anders plaats even een voorbeeldje, dan moeten we minder gissen.

Joske

Code:
=ALS(Sollicitatieformulier!C16="Man";"De heer";"De mevrouw")&" "&Sollicitatieformulier!C6&", geb: "&TEKST(Sollicitatieformulier!C7;"dd mmm jjj")&", "&Sollicitatieformulier!C8&" , hierna aan te duiden als werknemer"

Anders plaats even een voorbeeldje, dan moeten we minder gissen.

Joske

Joske, hartelijk dank voor deze snelle reactie en hij is zo goed als....uuuh goed!
:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:
Moest alleen woonplaats nog toevoegen en klario! Nu de rest hiervan copy-pasten :p

Ben helemaal blij!!! Zal de hem als opgelost zetten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan