Gecrasht en burned down

Status
Niet open voor verdere reacties.

schimm

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2006
Berichten
21
Tja daar sta je dan, recovery vanuit herstel partitie doet het niet, herstel vanaf recovery dvd doet het niet en het opnieuw installeren van windows XP geeft ook al foutmelding, wat nu?

Als ik systeemherstel uitvoer, dus in het blauwe scherm zal maar zeggen F10 intoets, geeft hij op een gegeven moment aan dat hetvolgende bestand niet kan worden hersteld C:\ I386|asms\1000\msft\windows\gdiplus\gdiplus.dll en soms bij opnieuw herstellen een andere melding m.b.t. I386

Ook een geheel blauw scherm met de mededeling dat er een probleem is gevonden en om schade aan de computer te voorkomen sluit hij af?
Technische informatie volgt dan in de vorm van 0x000000D3 (0xF4D2D40,0X00000002,0X00000000,0X8041C849 of bij opnieuw opstaten met andere cijfers/letters

Bij windows XP met SP 1 die ik nog had liggen loopt hij ook vast na het opnieuw opstarten, flitst dan heel kort met een schermpje met de 3 XP versies die er ondertusssen al op staan en geeft dan de melding dat er een fout is opgetreden waardoor de setup niet kan doorgaan.
Een van de onderdelen die windows nodig heeft voor de installatie kan niet worden geinstalleerd/een bestand van het onderdeel komt niet overeen met de controlegegevans in het manifest van het onderdeel.
Klik op OK om het logboek te bekijken
Fout= SXS.DLL Syntaxfout in het manifest of beleidsbestand I:\I386\asms\1000\msft\windows\gdiplus\gdiplus.man in regel 4??? en
Fout Installation Failed I:\I386\asms.

En toen wist ik het echt niet meer, suggesties??

Gr. Schimm
 
recovery cd daar start je toch wel van op......

welk merk computer?
 
recovery cd daar start je toch wel van op......

welk merk computer?

HP Pavilion T790

Bios opstart naar DVD gezet, voorbereiden voor herstel
PC herstel start op
HP invent scherm en dan die melding met blauw scherm dat ter voorkoming van schade aan de comp. wordt afgesloten
 
Dat blauwe scherm waar je het over had, is waarschijnlijk een BSOD, oftewel een Blue Screen Of Death! Ff googlen naar het progje Prevx CSI. Daarmee kan je kijken of je malware op je pc hebt staan. Dat kan nl. zorgen voor het BSOD. Die foutmeldingen moet je maar eens googlen. Verder kan ik je nu nog niet helpen. Misschien kan je me wat meer vertellen nadat je iets te weten bent gekomen, daarna kan ik je misschien verder helpen.
 
Dat blauwe scherm waar je het over had, is waarschijnlijk een BSOD, oftewel een Blue Screen Of Death! Ff googlen naar het progje Prevx CSI. Daarmee kan je kijken of je malware op je pc hebt staan. Dat kan nl. zorgen voor het BSOD. Die foutmeldingen moet je maar eens googlen. Verder kan ik je nu nog niet helpen. Misschien kan je me wat meer vertellen nadat je iets te weten bent gekomen, daarna kan ik je misschien verder helpen.
 
Even voor de duidelijkheid, ik kom mijn computer niet in, dus hoe kan ik dit programma dan starten als ik het bijv. op een laptop download?
 
Volgens mij heeft je HD het begeven,
probeer via een live cdtje eens te booten om zo bij je bestanden te komen..

knoppix of i.d.
 
Misschien maar eens even volledig opnieuw beginnen.

Alle Windows partitie's eens verwijderen (niet de recovery partitie) en dan misschien eens proberen. Anders kan het zoals al is aangegeven een hd die niet meer werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan