gecrasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

theemuts

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Berichten
36
Hallo!

Vanmiddag het programma partition magic geinstaleerd om vervolgens mijn d en c schijf samen te voegen. Dat ging allemaal goed, totdat hij de computer opnieuw op ging starten.
Hij wil niet meer opstarten. Hij begint en ik krijg na het 2e scherm een ander scherm met streepjes en een hoop rare tekens in rare kleuren...

Ook lukt het niet om mijn computer vanaf een windows xp cd-rom op te starten. Dan loopt hij vast (die enkele keer dat je geluk hebt en hij van de cd rom begint)

Weet iemand hoe ik mijn computer zo gauw mogelijk weer aan de praat krijg??

Groetjes,
 
Ik hoop dat je rescue diskettes hebt gemaakt en nog niet hebt geklooid met je schijf.
Start de pc op met rescue diskettes en maak de boel ongedaan. Hoe dat precies moet weet ik niet, maar daar kom je vast wel achter. Voordat PM begint met samenvoegen, maakt deze een eigen herstelpunt aan. Als je dus nog niets hebt gedaan met de schijf, kan alles weer ongedaan gemaakt worden. (kwam ik ooit eens achter nadat ik 20GB aan muziek/films was verloren)
 
Wat is een rescue diskette?? Ik geloof niet dat ik die gemaakt hebt.
Me vader zou proberen om een opstartdiskette te maken...
Inmiddels wil de pc helemaal niet meer opstarten met de cd, hij begint niet meer met de setup, want hij geeft meteen ene foutmelding.
Ik heb nog niets gedaan met mijn schijf omdat hij niets wil doen.
 
Met het opstarten dan komt er wel te staan:
IDE Primary Slave None

de foutmelding die dan komt:
Regel 157 van het INF-bestand \i386\txtsetup.sif is ongeldig
Setup kan niet doorgaan.
Druk op een toets om het instalatieprogramma af te sluiten.

Dan begint ie opnieuw op te starten en loopt hij vast op de melding: "De hardware configuratie wordt gecontroleerd..."

Ik heb de ook de foutmelding gehad met regel 383.

Daarstraks begon hij wel met de setup, maar nu dus niet meer want hij geeft de foutmelding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan