gecrashte laptop herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Ik heb nog een oude Toshiba Satelite van 4 jaar Deze start niet meer op en blijft hangen in systeemherstel bij het opstarten. De laptop kan geen herstel mogelijk vinden wat ik ook doe Er stond op het laatst windows 10 op na upgrade vanaf 7.

Ik had alleen een originele Vista cd en die heb ik er opgezet maar die kan geen verbinding krijgen met het internet. Ik zag wel dat er een aparte partitie was( recoveryHDD) van 17 GB Heb ik daar wat aan.

Ik heb ook al geprobeerd een iso bestand te downloaden van Microsoft maar die zegt dat de sleutel een fabriekssleutel is en niet kan worden gebruikt. Ik moet contact opnemen met de leverancier van de laptop en die zegt koop maar een nieuwe windows cd met key.

Wat kan ik nog doen?

Druk de 0 in van het toetsenbord en houd deze ingedrukt (NIET die van het nummerieke keyboard) en druk eenmaal op aanknop van de machine.
Laat de 0 toets los wanneer het Toshibascherm verschijnt. Volg verder de instructies op het scherm.

Enne, super van je dat je in je bericht even hebt aangegeven dat je op 2 forums je probleem hebt voorgelegd...............!
Nog meer super is dat je hier in een vervolgbericht hebt gemeld dat je probleem is opgelost..................!

http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=128799

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan