Gedeelde agenda in Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordi Hekhuis

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
Berichten
75
Goedemorgen,

Ik heb een vraag over gedeelde agenda's in outlook 2007
Ik heb een hele tijd met outlook 2003 gewerkt op mijn werk maar ben nu overgestapt naar outlook 2007. In 2003 had ik altijd gedeelde agenda's van mijn collega's en elke keer als ik outlook opstartte kwamen deze ook weer gelijk bij de agenda's te staan. Als ik nu in 2007 de gedeelde agenda's open kan ik gewoon alles zien en alles doen wat ik in outlook 2003 ook kon doen. Als de laptop uit is geweest en weer aan gaat zijn de agenda's weer verdwenen en moet ik deze opnieuw openen.

Is er ergens een instelling waarmee ik dit kan voorkomen?

Ik draai outlook 2007 op windows xp pro met service pack 3
Alle updates zijn uitgevoerd voor zover ik weet.

Bij voorbaat dank!
 
Hoi,

Vreemd .... Outlook 2007 wijkt in z'n gebruik nauwelijks af van z'n voorganger.
Probeer eens het volgende:

Start Outlook en regel weer de situatie zoals je hem wilt behouden.
Start een ander 'programma', bijvoorbeeld Internet Explorer, Outlook staat nu als item in de taakbalk.
Klik rechts op dit item en sluit Oulook op die manier af.

...... en nu?
 
Helaas

Nee dit werkt helaas niet. Nog extra informatie:

We werken hier met exchange 2003 en ik heb geen upgrade uitgevoerd van outlook 2003 naar 2007 maar een nieuwe installatie.
 
Ik weet wat ik heb gedaan, maar de agenda's blijven nu wel gewoon staan, ik merkte wel dat ik al een tijd niet had geupdate dus die heb ik ook uitgevoerd, misschien dat dat het probleem heeft opgelost. Bedankt in ieder geval voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan