gedeelde agenda kan niet worden bijgewerkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

markdragie

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Hallo,

Laatst overgestapt van office 2003 naar 2010. Sinds dien is de openbare agenda bij mij leeg terwijl andere collega's er wel gewoon afspraken in plaatsen. Ik en nog een aantal andere kunnen deze echter niet zien. Sommige hebben dus dit probleem en sommige niet.
In de bovenste balk bij de agenda staat ook dat deze niet kan worden bijgewerkt.
Ik ben eigenaar van deze agenda dus lijkt het me niet aan de rechten te liggen. Tevens kon ik er dus met outlook 2003 wel gewoon bij.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Tevens heb ik de agenda ook nog aan favorieten toegevoegd maar ook dat helpt niet.

Helaas niet. Probleem is niet het toevoegen maar dat ik geen inhoud van de agenda zie.agenda.jpg

Helaas heeft dat ook niet geholpen. i.p.v. een openbare map hebben we nu een nieuwe ad user aangemaakt en die agenda gedeelt. Dit werkt wel. Geen olpossing maar wel een work around dus.

Helaas heeft dat ook niet geholpen. i.p.v. een openbare map hebben we nu een nieuwe ad user aangemaakt en die agenda gedeelt. Dit werkt wel. Geen olpossing maar wel een work around dus.
Oh oke dat is dus deels opgelost, wel vreemd dat het niet werkte zoals het staat vermeld. Dank je voor de terugkoppeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan