Gedeelde Agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liquid

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2003
Berichten
91
Hi,

Hier op het kantoor wil de receptie graag mee kunnen kijken in de agenda van eigenlijk iedereen. Dit heeft als voordeel bijv dat wanneer de telefoon gaat ze gelijk zien of iemand afwezig, in bespreking, e.d. is.

Ik heb redelijk wat research gedaan maar kan alleen maar stuff over dit in combinatie met Microsoft Exchange Server vinden.

Kan het ook anders ?

Alvast bedankt :thumb:
 
Nee, alleen in combinatie met een Exchangeserver kan dat. De afspraken worden dan niet lokaal maar op de server gezet. Door de agendamap dan te delen kunnen anderen er ook bij.
 
Okay, dankjewel (ook voor je snelle reactie)
Dan ga ik nu uitzoeken hoe je zo een server opzet. Of heb je daar toevallig ook nog tips voor :)
 
Daarvoor heb je een server nodig waarop je Exchange server kunt installeren. Bij Windows 2000/2003 server moet er een active domaincontroller aanwezig zijn.

Exchange is niet simpel, verdiep je er goed in!
 
Iemand enig idee of het mogelijk is de lokale agenda te synchroniseren met de gedeelde?

Die lokale synchroniseert namelijk met nog een tweetal andere applicaties, maar we zouden hem ook op de exchange server willen bekijken (zonder elke afspraak stuk voor stuk manueel te moeten kopieren).
 
is het je algelukt je agenda te delen zo ja kun je mij dan vertellen hoe dat moet

met vriendelijke groet, Guus
 
hallo

als je in outlook agenda voor je heb druk je wijzend op agenda (ongeveer 1/3 op je scherm) met rechtermuisknop.kies eigenschappen, kies machtigingen, hier voeg je toe met wie je agenda wil delen.
wilbert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan