Gedeelde documenten op de D partitie zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
heb zojuist windows xp opnieuw geinstalleerd en wilde met partities werken(C schijf van 14.6 gigabyte en D schijf van 100 gigabyte) Deze pc zit in een netwerk en er zijn meerdere gebruikers. Ik had dan ook graag games en muziek en films op de D schijf gezet en als gedeelde documenten. Ik weet wel dat je mijn documenten kan veranderen, maar waarom gedeelde niet?

Ohja, nog een bijkomend probleem: Ik kan de media accelerator drivers niet installeren(intel 915GAV) waardoor ik de resolutie niet op 1280*960 kan zetten en ook geen games kan spelen(en scrollen gaat ook niet vloeiend in mozilla firefox hierdoor:confused: ) Hij zegt altijd failed. Ik heb ook al drivers van het internet gedownload maar dan zegtie rapport verzenden.

Maakt niets uit hoor.
Welke map jij ook maar op D hebt staan kun jij delen.

Hij is gedeeld en ik kan er ook aan via de andere pc, maar als ik in deze computer klik op gedeelde documenten zie ik hem niet:eek:

btw is het ook mogelijk om 1 emailadres te kunnen gebruiken op 2 gebruikersaccounts zodat emails op allebei de accounts toekomen?

Laatst bewerkt:
Nee, dat klopt.
Je HDD D:\ komt niet in gedeelde doc's te staan, maar het wordt een aparte HDD.
Dan staat er bv: HDD D:\ op WS1, en Gedeelde doc's.
Dus je hebt de schijf gedeeld? Weet je zeker dat je dit goed hebt gedaan?
Als het goed is moet dit gewoon werken.
Gebruik je PRO of HOME?

Dat is idd mogelijk. Gewoon de Wizard in Outlook volgen. (Als je dat gebruikt)

Wat voor videokaart heb je? (onboard?) Weet je zeker dat je de goede drivers hebt geïnstalleerd?
Gooi de driver er af, reboot PC, en installeer de driver nog 1 keer.

alles werkt weer:) enkel nog outlook express, hoe moet ik het doen? na een uur kon ik ineens wel de drivers installeren:confused: (van de cd die bij het moederbord zat: onboard dus)

Je start Outlook op. Volgt de wizard en voeg de gegevens in.
Doe dit op elke account.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan