gedeelde documenten

• Onderwerp starter Onderwerp starter MACY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MACY

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Vanmiddag heb ik een (niet gebruikt) account van mijn computer verwijderd. Zonder problemen. Toen ik vanavond de computer weer aan had gezet, bleek dat mijn gedeelde documenten waren verdwenen. Ik kan in C:\doc en settings\all users\documenten niet meer openen. Wie kan mij helpen? Ik ben radeloos, want in de gedeelde afbeeldingen staan veel foto's die ik niet kwijt wil. Het gaat om een desktop computer met XP, waar nu 1 gebruikersaccount op zit.

Vanmiddag heb ik een (niet gebruikt) account van mijn computer verwijderd. Zonder problemen. Toen ik vanavond de computer weer aan had gezet, bleek dat mijn gedeelde documenten waren verdwenen. Ik kan in C:\doc en settings\all users\documenten niet meer openen. Wie kan mij helpen? Ik ben radeloos, want in de gedeelde afbeeldingen staan veel foto's die ik niet kwijt wil. Het gaat om een desktop computer met XP, waar nu 1 gebruikersaccount op zit.
Misschien zitten ze nog in de prullenbak ? Dat kan je het terugzetten.

Misschien zitten ze nog in de prullenbak ? Dat kan je het terugzetten.

nee, heb al de bestanden teruggezet die ik terug kon zetten. Dat ging niet met alle bestanden, maar met de meeste wel. Ik kon er niet de mappen uit herkennen, dus ik ga er vanuit dat ze niet in de prullebak staan.

en een systeemherstel heb je al gedaan.

joepieieie

wist niet dat het zo simpel was. heb al van alles geprobeerd met accounts en resetten en de hele mikmak. heb nu gewoon een map "documenten" (waar ik niet in kon komen) onder C:\documents en settings\all users\ gedeeld als gedeelde documenten. ik kreeg wel een foutmelding, maar ik kan nu toch de map openen en alle bestanden zitten er nog in!!! bedankt in ieder geval voor jullie hulp.

joepieieie

wist niet dat het zo simpel was. heb al van alles geprobeerd met accounts en resetten en de hele mikmak. heb nu gewoon een map "documenten" (waar ik niet in kon komen) onder C:\documents en settings\all users\ gedeeld als gedeelde documenten. ik kreeg wel een foutmelding, maar ik kan nu toch de map openen en alle bestanden zitten er nog in!!! bedankt in ieder geval voor jullie hulp.

Ben toch wel benieuwd hoe je het opgelost hebt.

Ben toch wel benieuwd hoe je het opgelost hebt.

"wist niet dat het zo simpel was. heb al van alles geprobeerd met accounts en resetten en de hele mikmak. heb nu gewoon een map "documenten" (waar ik niet in kon komen) onder C:\documents en settings\all users\ gedeeld als gedeelde documenten. ik kreeg wel een foutmelding, maar ik kan nu toch de map openen en alle bestanden zitten er nog in!!! bedankt in ieder geval voor jullie hulp"

rechtermuisknop op map en dan "delen en beveiliging". Vervolgens vinkje delen inschakelen en gedeelde documenten intypen. Zoals ik al aangaf, kreeg ik eerst wel een foutmelding, maar werd eea toch toegekend.
Ik denk dat op de een of andere manier toch een administrator-account draait naast de door mij aangemaakte accounts. Toen ik de ene beheerdersaccount verwijderd had, kon ik met de andere niet meer in gedeelde documenten komen. Ik heb dan ook bij andere computers gekeken hoe dit zat en zo kwam ik tot de conclusie dat de map die ik uiteindelijk gedeeld heb, wel de map met gedeelde documenten MOEST zijn. Deze map werd alleen "documenten" genoemd en ik kon de map niet opnenen vanwege accountsproblemen. Nu is het dan toch opgelost. Een pak van mn hart!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan